Det er en dejlig ting at kunne nusse herhjemme og bare nyde Malte og Mille.
Det er jo fantastisk at have barsel. Med Mille havde holdt jeg ikke barsel, jeg læste omend ikke så meget som jeg kunne have gjort, men jeg læste.
Nu skal det skal det sidste at barslen med Malte bare nydes. og jeg glæder mig (tror jeg). For hvordan er det lige man holder den gode barsel? den slags barsel hvor det hele går op i en højere enhed og man når det man gerne vil, men ikke bliver stresset.
Kunne jo godt lige tænke mig at ordne de der billeder (har endnu ikke fået sat nogle af Mille i album - UPS) og lave den der mappe med ungernes papirer (har droppet planerne om scrap mapper - dem blev jeg sku lettere småstresset over). Men der er mange ting jeg lige pludselig skal til at overveje syntes jeg.
Jeg blev færdig midt i december og så kom julen lige flyvende ind fra højre og nu siger kalenderen 4. januar. Og jeg syntes stadig der er mange ting med kommune og a-kasse og barsel der skal på plads. Også ved jeg også at jeg er nød til at kigge efter job allerede nu, for der er ikke ret mange stillinger herover omkring Viborg til en som mig...
Men igen, hvrdan er det lige man holder den gode barsel hvor men når alle de ting man gerne vil og ikke bliver stresset og egentlig bare nyder den dyrebare tid med Malte?
SMIL fra Mette (der virkelig har savner jer fantastiske tøser)
Anmeld