Jeg er alene med min datter og har altid været det. Jeg har så valgt at få et barn mere, selvom jeg stadig er alene. Ham jeg er blevet gravid med valgte at hjælpe mig med at blive gravid. Da jeg så blev gravid har han opført sig meget irriterende og har fortrudt en smule. Ikke nok med at skulle gå med det i hovedet, så er min mor bare en idiot, hendes fortid er ikke meget bedre end min, og alligevel rakker hun ned på min beslutning om at være alene, og vil have et barn mere, hun kan ikke forstå at jeg ikke vil have en mand at have børnene med, den anden dag sagde hun så til mig at når jeg ikke har en mand, så har jeg ikke noget netværk. Jeg har sgu hele tiden troet at jeg havde min familie, men det lyder det jo så til at jeg lige pludselig ikke har alligevel. Resten af min familie snakker heller aldrig med mig, eller spørger til mig, hvordan det går, selvom de ved at jeg er blevet sygemeldt pga. min graviditet. Min lillebror og hans kæreste er de eneste om bakker mig lidt op, og folk udenfor min familie har også sagt til mig at de synes at det er fint at jeg vælger at gøre det på den her måde, men hvad betyder det lige, når man bare føler at hele familien er imod min beslutning????
Jeg synes bare at alt er frustrerende lige nu
Anmeld