Anton har fået gave af mormor og morfar:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

568 visninger
7 svar
0 synes godt om
4. januar 2011

Valle81

Og ja jeg ved godt at de ikke bliver anbefalet at bruge, men her bliver den heller ikke brugt som babysitter - så behøver ikke løftede pegefingre:0)

Anton er begyndt at rejse sig op af alt og går sidelæns hen ad tingene, men det er ldit ved at drive os til vanvid, og han har så maaaaaaaaaaaaange blå mærker i hovedet, såhan falder og falder. Mine forældre synes så at han skulle have en gå stol, så han kunne være i "sikkerhed" ismå intervaller i løbet afdagen:0)

Så igår kom de med denne ( billedet er stjålet fra nette, da jeg er for doven idag til at hente kamera frem, men den er 100% magen til)

Han ELSKER den og hygger for vildt, den kan spille lyde og musik og den laver lysshow osv:0) Den er så sød:0)

Så nu er alle glade:0)

Knus

Christina og Anton

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2011

NinaNymannMadsen

den er da også rigtig fin.

gåstole er nu en okay ting, man skal jo bare ikke bruge den hele tiden jo. men det skriver du jo også at i ikke kommer til at det abre er en gang i mellem.

den skal han da nok blive glad for

Anmeld

4. januar 2011

Valle81

Astasmor skriver:

den er da også rigtig fin.

gåstole er nu en okay ting, man skal jo bare ikke bruge den hele tiden jo. men det skriver du jo også at i ikke kommer til at det abre er en gang i mellem.

den skal han da nok blive glad for

Ja de er sku sjove:0)

Er egentlig slet ikke vild med dem og havde ikke en til Asta, men hun varogså bare en meget andet barn end Anton:0) Hun varmere rolig og var ikke så viiiiiiiiiiiiiiiiiiiild og sådan en pilfinger.

Så man har et standpunkt til man tager et nyt:0) Og i dette tilfælde er gåstolen en gave:0)

Og jeg er heller ikke bange for hans motorsike udvikling, han har kravlet i over en måned nu ( er lige blevet 9mdr) han rejser sig op osv,så han er jo helt med:0)

Knus

Anmeld

4. januar 2011

ChatH

Valle81 skriver:

Og ja jeg ved godt at de ikke bliver anbefalet at bruge, men her bliver den heller ikke brugt som babysitter - så behøver ikke løftede pegefingre:0)

Anton er begyndt at rejse sig op af alt og går sidelæns hen ad tingene, men det er ldit ved at drive os til vanvid, og han har så maaaaaaaaaaaaange blå mærker i hovedet, såhan falder og falder. Mine forældre synes så at han skulle have en gå stol, så han kunne være i "sikkerhed" ismå intervaller i løbet afdagen:0)

Så igår kom de med denne ( billedet er stjålet fra nette, da jeg er for doven idag til at hente kamera frem, men den er 100% magen til)

Han ELSKER den og hygger for vildt, den kan spille lyde og musik og den laver lysshow osv:0) Den er så sød:0)

Knus

Christina og Anton

Den er da fin!!! og alt med måde det ved de fleste forældre jo godt

Anmeld

4. januar 2011

Valle81

Chatarina skriver:

Den er da fin!!! og alt med måde det ved de fleste forældre jo godt

Nemlig:0)

Og ja den er så sød, synes den har de fineste farver,man har helt lyst at sætte tænderne i den:0)

Anmeld

4. januar 2011

missie20

Valle81 skriver:

Knus

Christina og Anton

Har faktisk også overvejet at købe en, selv om jeg er lidt i mod gåstole,hoppestole osv. Men en fra min mødregruppe har sådan en planet fra Chicco tror jeg den hedder. Jamen altså han ÆLSKER den og hopper på flad fod. Frederik er nemlig også vild og en pilfinger og er allevejne på 0,5 hehe. Så alt med måde ville jeg også anbefale til dig

Anmeld

4. januar 2011

Valle81

missie20 skriver:

Har faktisk også overvejet at købe en, selv om jeg er lidt i mod gåstole,hoppestole osv. Men en fra min mødregruppe har sådan en planet fra Chicco tror jeg den hedder. Jamen altså han ÆLSKER den og hopper på flad fod. Frederik er nemlig også vild og en pilfinger og er allevejne på 0,5 hehe. Så alt med måde ville jeg også anbefale til dig

Jeg har det lidt som dig:0)

Sakser lige mit svar fra lige ovenover:0)

Er egentlig slet ikke vild med dem og havde ikke en til Asta, men hun varogså bare en meget andet barn end Anton:0) Hun varmere rolig og var ikke så viiiiiiiiiiiiiiiiiiiild og sådan en pilfinger.

Så man har et standpunkt til man tager et nyt:0) Og i dette tilfælde er gåstolen en gave:0)

Og jeg er heller ikke bange for hans motorsike udvikling, han har kravlet i over en måned nu ( er lige blevet 9mdr) han rejser sig op osv,så han er jo helt med:0)

Knus

Anmeld

4. januar 2011

NinaNymannMadsen

Valle81 skriver:

Ja de er sku sjove:0)

Knus

ja det helt rigtig.
det sjovt som børn er så forskellig selvom de er søskende.
men det siges jo også drenge er vildere end piger.kan jeg også godt mærke på asta maria og hendes fætre at der er forskel.

men han lyder da til at følge helt med uden problemer så der sker nok ikke noget ved at bruge en gåstol bare lidt jo

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.