Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej allesammen..
Jeg er nysgerrig og høre om der er andre der har prøvet at få meget sidestik når man går meget eller hvis man går hurtigt.. ??
Blev nemlig lidt urolig for baby.. Jeg er i uge 23+2.. Er dette meget normalt...
Håber der er nogen der lige kan berolige mig lidt..
Hilsen Katja
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hey. Kan kun sige jeg har oplevet det samme, og der er intet galt med vores lille-pige. Tror simpelthen bare det er pga. din krop bliver hurtigere træt, da den nu er mere belastet end den plejer at være. Så tag det bare roligt, ellers hvis du er alt for nervøs, så ring til din Jm og snak med hende, så vil hun fortælle dig hvad du skal gøre eller ikke gøre.
her fra.
Katja1987 skriver: Hej allesammen.. Jeg er nysgerrig og høre om der er andre der har prøvet at få meget sidestik når man går meget eller hvis man går hurtigt.. ?? Blev nemlig lidt urolig for baby.. Jeg er i uge 23+2.. Er dette meget normalt... Håber der er nogen der lige kan berolige mig lidt.. Hilsen Katja
Ja, det er dødubehageligt men helt normalt
Ihh det er jeg faktisk glad for at høre.. Blev bare lige lidt pyldret Ku jo være han blev mast derinde
Tusind tak for svar er allerede rolig..
det var sådan jeg oplevede plukveer... min veninde og jeg var ude at gå lidt og så siger jeg til hende at jeg har sidestik men det skal nok bare gåes væk... så siger hun sq til mig at det altså nok er plukveer... så jeg satte mig ned lidt og så gik det væk ret hurtigt.. så tror bare det er plukveer... sæt dig ned når det kommer og få slappet lidt af... jeg tvivler meget at der skulle være noget du skulle være bekymret for..
Ja det har jeg os haft gjort og det er os gået væk bagefter.. Men blev bare lidt urolig..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128