Hvor tit skifter i ble?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2011

Valle81

Bryndis skriver:

Nu er min dreng 7 uger. Vil i mene at jeg ikke skal skifte ham om natten medmindre der er stort i bleen?

Nej lad endelig være med det - Det er ingen grund til at ødelægge nattesøvnen for Jer begge:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2011

sarahb

Bryndis skriver:

Nu er min dreng 7 uger. Vil i mene at jeg ikke skal skifte ham om natten medmindre der er stort i bleen?

vi skifter næsten aldrig, han er 5 uger, kun hvis han har skidt... ingen grund til ellers at vække dem helt..

Anmeld

4. januar 2011

Bom

twinboys skriver:

aldrig

ha ha Majbritt, hvem skulle du skifte ble på om natten?? Din mand???

Anmeld

4. januar 2011

ChatH

Bryndis skriver:

Hvor tit skifter i ble om natten?

Valdemar sov igennem da han var 2 md men de første to måneder fik han ren ble når han skulle ammes

Anmeld

4. januar 2011

Chr.Kristiansen

Jeg synes det med bleskift om natten er op til den enkelte... Jeg skifter vores pige når hun er vågen om natten, også selvom der kun er tisset... dels fordi jeg ikke vil risikere rød numse og dels fordi jeg synes det er lidt synd hvis hun skal ligge med det... Men hun sover også nemt igen, selvom hun er blevet skiftet og så er hun kun vågen 1 gang pr. nat... 

Så alt i alt mener jeg at det afhænger af hvor nemt barnet falder i søvn efter et bleskift og hvor mange gange det er vågent... Det er jo ikke sjovt for nogle af jer hvis det drejer sig om 5-6 gange pr. nat...

Gør hvad du føler der er mest rigtigt for jer og hvad der fungerer bedst for jer begge, så går det ikke helt galt  

Anmeld

4. januar 2011

MetteMTH

Aldrig.. kum hvis hun har lavet stort..

Anmeld

4. januar 2011

patella

Bryndis skriver:

Hvor tit skifter i ble om natten?

Bleerne i dag er så gode, at de sagtens kan holde til en hel nats tis

Min søn sover mellem 12 og 13 timer hver nat. Og ja, hans ble er totalt fyldt når han kommer op, men meget sjældent er huden våd, selvom jeg bruger de billige bleer fra Rema. Så jeg har ikke skiftet ham siden han var helt lille og stadig sked om natten. Det holdt op ret hurtigt... 

Anmeld

4. januar 2011

NinaNymannMadsen

aldrig om natten.

Anmeld

4. januar 2011

h_bernie

Gør det kun hvis den bette har lavet, og hun er 9 uger gammel i dag. Bruger Libero og har ikke oplevet at hun er blevet rød eller våd af at have samme ble på hele natten.

Anmeld

4. januar 2011

missie20

Jeg skiftede hver nat flere gange da Frederik var 0-3 måneder, da han havde mavekolik. Men nu gør jeg ikke,kun hvis han selvfølgelig har skidt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.