Her er min datters værelse...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

689 visninger
9 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. januar 2011

PernilleB

Her er så min datters værelse... Det har været sådan lidt "væk"...  mor og far har rodet meget der inde...!! fy ha skamme sig...

hehe, men nu er der ryttet...

Og skulle nogen være i tvivl så er det tekst der står på væggen på venstre væg...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2011

Mira0911

Hvor er det bare fint... 

Anmeld

4. januar 2011

Misa

Super sødt..

Anmeld

4. januar 2011

Margorie

Er vild med den lilla farve..

Anmeld

4. januar 2011

PernilleB

Margorie skriver:

Er vild med den lilla farve..

Jeg har selv blandet malingen... jem og fix har 10 l maling til 149,- o mat, og da det er børneværelse så skal det ikk være dyrt, og ikk skinne for meget til når der skal være mørke... og så ned i hobby forretningen og købe ganske alm. hobby akryl maling i en meget mørk lilla... og så blande blande blande..!!! wopti..!! billig maling..!!

Anmeld

4. januar 2011

Loa

Hold da op har hun fladskærm på værelset

Bruger hun det når hun er så lille?

(Spørger af ren nysgerrighed, ikke for at være fordømmende, vi har nemlig et ekstra tv, vi ikke ved hvor vi skal gøre af, men jeg ved ikke hvornår det er "ok" at give den lille tv på værelset)

Anmeld

4. januar 2011

PernilleB

Loa skriver:

Hold da op har hun fladskærm på værelset

Bruger hun det når hun er så lille?

(Spørger af ren nysgerrighed, ikke for at være fordømmende, vi har nemlig et ekstra tv, vi ikke ved hvor vi skal gøre af, men jeg ved ikke hvornår det er "ok" at give den lille tv på værelset)

hehe, helt i orden... det er mit gamle fra da allan og jeg flyttede samen... og da jeg fik det a min mormor juleaften hvor hun døde 14 dage inden, så kan jeg ikk få mig selv til a smide det ud... det er ikk sat til endnu.. men det kommer det når hun bliver større...!!

Anmeld

4. januar 2011

Loa

PernilleB skriver:

hehe, helt i orden... det er mit gamle fra da allan og jeg flyttede samen... og da jeg fik det a min mormor juleaften hvor hun døde 14 dage inden, så kan jeg ikk få mig selv til a smide det ud... det er ikk sat til endnu.. men det kommer det når hun bliver større...!!

Nårh kan jeg godt forstå så......

Har selv bare tænkt over hvornår det er ok, eller rettere hvornår de får brug for/eller gavn af et tv på værelset..... Så skulle da lige høre....

Anmeld

4. januar 2011

PernilleB

Loa skriver:

Nårh kan jeg godt forstå så......

Har selv bare tænkt over hvornår det er ok, eller rettere hvornår de får brug for/eller gavn af et tv på værelset..... Så skulle da lige høre....

tror når de er en 3-4 år så forstår de det... og jeg sys det vil være et god ting i aften ritualet med a man ser 10 min tv og så i seng... og så behøver vi ikk hre på ramasjang og alt det man som voksen får grønne hår på benene a...

bortset fra disney show om fredagen, det er oblikatorisk a mor og far skal være med til..!!

Anmeld

4. januar 2011

Loa

PernilleB skriver:

tror når de er en 3-4 år så forstår de det... og jeg sys det vil være et god ting i aften ritualet med a man ser 10 min tv og så i seng... og så behøver vi ikk hre på ramasjang og alt det man som voksen får grønne hår på benene a...

bortset fra disney show om fredagen, det er oblikatorisk a mor og far skal være med til..!!

Hehe

Lyder som en god plan.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.