En officiel - til Tjuhl ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

470 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. januar 2011

mariamiss6

Ja undskyld jeg blander mig her inde.... Men jeg tænkte at der var større chance for at Trine ville fange denne, som skal være åbenlys, hvis den lå her jeg stikker af igen STRAKS jeg er færdig

Anyways.... 

Trine, jeg så en status på Facebook idag, fra en af min venner. Og jeg kom sådan til at tænke på dig

status'en var: Folk der peger med piber har altid ret :D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2011

sarahb

den passer jo perfekt på Trine

Og du er Mere end velkommen herinde

Anmeld

4. januar 2011

bagger26

Hehe hvor sjovt, jeg kom også lige herind fordi jeg ville hører om Trine havde fået sin pibe i julegave... Og hvad søren havde sagt til årets julegave, Kogebogen med brøderne price..

Anmeld

4. januar 2011

oo

HAHA! det er såååååå sandt

nej, jeg fik ikke min pibe, for en fin pibe koster fra 700 kr og op og der ligger vi slet slet ikke gavebudgetsmæssigt

Der står mere om julegaverne i dette indlæg: https://www.baby.dk/debat/81142pi1/boern-03-aar/glaedeligt-vintersolhverv--glaedelig-jul.aspx 

Men jeg har købt mig en hel kasse med lakridspiber som kompensation og der blir peget riiiiiigeligt med dem herhjemme

Anmeld

4. januar 2011

bagger26

Tjuhl skriver:

HAHA! det er såååååå sandt

nej, jeg fik ikke min pibe, for en fin pibe koster fra 700 kr og op og der ligger vi slet slet ikke gavebudgetsmæssigt

Der står mere om julegaverne i dette indlæg: https://www.baby.dk/debat/81142pi1/boern-03-aar/glaedeligt-vintersolhverv--glaedelig-jul.aspx 

Men jeg har købt mig en hel kasse med lakridspiber som kompensation og der blir peget riiiiiigeligt med dem herhjemme

Ejjj det indlæg havde jeg slet ikke set.. Men det var da godt han blev glad for det alligevel, syntes det var en god gave i hvert fald.. Trist med piben, men 700 kr er måske også i overkanten for en pibe man bare skal være klog med..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.