Fisher price gynge/vugge elektronisk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.630 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. januar 2011

dollygirl

Hejsa piger

Jeg har en skøn dreng på 2 måneder .. som synes det kedeligt at ligge i vuggen , han vil gerne bæres rundt på eller vugges på skulderen ..

Jeg leder efter erfaring af elektronisk vugge/skråstol eller gynge så jeg kan få lidt tid til mig selv ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2011

kamtok

Jeg har lånt en af min veninde, og den er vi bare sååå glade for.. Vores søn nyder at sidde i den det meste af tiden og falder sådan lidt i staver til "musikken" i den..

Anmeld

3. januar 2011

dollygirl

kamtok skriver:

Jeg har lånt en af min veninde, og den er vi bare sååå glade for.. Vores søn nyder at sidde i den det meste af tiden og falder sådan lidt i staver til "musikken" i den..

okay super tak for svaret .. den skal vi investere penge i .. ved du hvor man kan købe det ?

Anmeld

3. januar 2011

kamtok

Jeg har set de har en i Babysam og jeg vil tro at man også kan få dem i Ønskebørn..

Anmeld

4. januar 2011

Brams

lillepuller skriver:

Hejsa piger

Jeg har en skøn dreng på 2 måneder .. som synes det kedeligt at ligge i vuggen , han vil gerne bæres rundt på eller vugges på skulderen ..

Jeg leder efter erfaring af elektronisk vugge/skråstol eller gynge så jeg kan få lidt tid til mig selv ..

Vi har haft denne til Lærke og vi har været utrolig glade for den. Den er købt i Babysam og hedder Graco Sweetpeace

Anmeld

4. januar 2011

dollygirl

Brams skriver:

Vi har haft denne til Lærke og vi har været utrolig glade for den. Den er købt i Babysam og hedder Graco Sweetpeace

okay .. den ser også smart ud , hvad koster det?

Anmeld

5. januar 2011

Brams

lillepuller skriver:

okay .. den ser også smart ud , hvad koster det?

Jeg mener vi gav 1.600 kr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.