skal jeg være nervøs?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

837 visninger
10 svar
0 synes godt om
3. januar 2011

Anonym trådstarter

Hejsa alle læsere.. 

Det er første gang jeg er gravid og er nu i uge 33+2 og er begyndt at få ondt i underlivet, og det stikker og prikker meget, det er sådan så jeg er nød til at krølle mig helt sammen i sengen af smerter nogle gange? 

måske i vidste hvad det er der sker og om jeg skal være nervøs?

på forhånd tak 

og et forsinket godt nytår 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2011

FamilienSørensen

Anonym skriver:

Hejsa alle læsere.. 

Det er første gang jeg er gravid og er nu i uge 33+2 og er begyndt at få ondt i underlivet, og det stikker og prikker meget, det er sådan så jeg er nød til at krølle mig helt sammen i sengen af smerter nogle gange? 

på forhånd tak 

Synes ihvertfald du skal ringe til en læge, jeg er ikke nær så langt henne som du er, men du skal jo passe rigtig meget på. Ring hellere engang for meget end for lidt.

Håber du imidlertid har fået et svar på dit spørgssmål og det ikke er noget farligt.

Mange kram Kusuma

Anmeld

4. januar 2011

Anonym trådstarter

Jacob&Kusuma skriver:

Synes ihvertfald du skal ringe til en læge, jeg er ikke nær så langt henne som du er, men du skal jo passe rigtig meget på. Ring hellere engang for meget end for lidt.

Håber du imidlertid har fået et svar på dit spørgssmål og det ikke er noget farligt.

Mange kram Kusuma

tak for det, Jeg har ringede og har først fået en tid den 14  lidt lang vente tid når det gør ondt, men må da nogle dage på sofaen og slappe godt af.. og mange tak for det 

Anmeld

4. januar 2011

FamilienSørensen

Anonym skriver:

tak for det, Jeg har ringede og har først fået en tid den 14  lidt lang vente tid når det gør ondt, men må da nogle dage på sofaen og slappe godt af.. og mange tak for det 

Ej hvis det gør ondt, så ring til vagtlægen. Også kan sige at det gør rigtig ondt og det gør ondt hver dag, så skal du nok komme til vagtlægen

Anmeld

4. januar 2011

Low

Anonym skriver:

Jeg tænker også at du helt sikkert skal ringe til vagtlægen 

Anmeld

4. januar 2011

Anonym trådstarter

Jacob&Kusuma skriver:

Ej hvis det gør ondt, så ring til vagtlægen. Også kan sige at det gør rigtig ondt og det gør ondt hver dag, så skal du nok komme til vagtlægen

min læge ringe til mig og sagde at jeg kunne få en akut tid fordi en havde meldt fra.. så har været ved lægen, og det er ikke noget slemt, mener han, jeg må ikke lave noget i nogle dage.. så mange tak for hjælpen

Anmeld

4. januar 2011

FamilienSørensen

Anonym skriver:

min læge ringe til mig og sagde at jeg kunne få en akut tid fordi en havde meldt fra.. så har været ved lægen, og det er ikke noget slemt, mener han, jeg må ikke lave noget i nogle dage.. så mange tak for hjælpen

Åh hvor er det fantastisk at høre!

Det er jeg så glad for at høre, nu må du huske at få masser af hvile ikk ven

Anmeld

5. januar 2011

Anonym trådstarter

Jacob&Kusuma skriver:

Åh hvor er det fantastisk at høre!

Det er jeg så glad for at høre, nu må du huske at få masser af hvile ikk ven

det er begyndt at tage af  så det dejligt, jo jeg tror aldrig jeg har slappe så meget af som jeg gør, lidt underligt syntes jeg for jeg sidder næsten aldrig stille til hverdag 

Anmeld

5. januar 2011

FamilienSørensen

Anonym skriver:

det er begyndt at tage af  så det dejligt, jo jeg tror aldrig jeg har slappe så meget af som jeg gør, lidt underligt syntes jeg for jeg sidder næsten aldrig stille til hverdag 

Det viser bare hvor bekymret du er for dit ufødt barn. Du bliver en rigtig god mor

Anmeld

5. januar 2011

Papaya

Anonym skriver:

Hejsa alle læsere.. 

på forhånd tak 

Hej med dig...

I din situation hvor du er så langt henne, kan du sagtens ringe til fødegangen.. Synes i hvert falde at du skulle ringe..

Jeg ringede altid til FG hvis jeg blev i tvivl eller havde ondt nogen steder som var unormalt. Og de plejer at være så søde derinde.. Synes at det er lang tid du skal vente når du er så langt henne..

Så ring og hør dem..

håber ikke at det er noget alvorligt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.