Allomin syrnet - gylper jeres børn også RIGTIG meget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.238 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. januar 2011

K&S

Og lugter det også af bræk?

Anton har indtil for en lille uges tid siden fået Nutramigen, men vi har skiftet til Allomin syrnet, men hold op jeg synes han gylper meget og det STINKER af bræk

Katja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2011

nvm

min 1 datter hun gylpede helt vildt meget, det var lige så meget som når man kaster op. store "sø'er". hun blev tjekket for diverse ting mht hendes mave, men alt var normalt hun var bare KÆMPE gylpebarn. når vi sov var det på masser håndklæder og stofbler. tror vi skiftede tøj på hende 3-5 gange om dagen og det samme med mig selv.

Anmeld

4. januar 2011

K&S

nvm skriver:

min 1 datter hun gylpede helt vildt meget, det var lige så meget som når man kaster op. store "sø'er". hun blev tjekket for diverse ting mht hendes mave, men alt var normalt hun var bare KÆMPE gylpebarn. når vi sov var det på masser håndklæder og stofbler. tror vi skiftede tøj på hende 3-5 gange om dagen og det samme med mig selv.

Ej ej ej, det lyder godt nok helt vildt, så slemt er det heldigvis ikke herhjemme, men jeg synes bare han gylper mere efter vi er startet på Allomin istedet for Nutramigen

Fik din datter kun Allomin syrnet eller fik hun blandet alm. + syrnet?

Anmeld

6. januar 2011

nvm

K&S skriver:

Ej ej ej, det lyder godt nok helt vildt, så slemt er det heldigvis ikke herhjemme, men jeg synes bare han gylper mere efter vi er startet på Allomin istedet for Nutramigen

Fik din datter kun Allomin syrnet eller fik hun blandet alm. + syrnet?

jamen hun fik kun bryst og et par enkle flasker nutramigen

Anmeld

6. januar 2011

PernilleB

anja startede på nan men fik hård mave... og så gik vi på allomin syrnet indtil hun var 6 mdr... synes ikk der har være noget... kun hvis hun anstrenger sig og ligger på maven...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.