Bolig Hjælp !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2011

Magsen

Wampires skriver:

I skal også overveje om I vil "risikerer" privat udlejning eller om det skal være under et boligselskab..

Vi har fået tilbudt 3-værelses lejligheder i Roskilde med en husleje på omkring de 6500 pr mdr. inkl. varmeforbrug.

Vi har lige fået en 2-værelses lejlighed med en husleje på 5200 pr. mdr. inkl. varme...

Boligselskabet sjælland hedder de og har både i Ringsted, Roskilde, Tølløse m.v.

www.bosj.dk

Hovedkontoret ligger i Roskilde og damerne er altid superflinke at snakke med deroppe uanset hvorfor man ringer.

lurede lige lidt :p da jeg også meget godt kunne tænke mig at flytte til Roskilde igen

Hvad er det lige man risikerer?

det er edermame en god pris for en lejlighed i Roskilde!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2011

Amso

Har i nogen ide om sådan ca. hvor på sjælland i vil hen af??

Anmeld

3. januar 2011

PernilleB

Anonym skriver:

Heeey Allesammen

mig og kæresten, vil så gerne flytte til sjælland engang i år
men vi ved bare ikk helt hvor, og hvilke lejligheder der er billige og gode.

vi har googlet det, men vi tænkte om der er nogen af jer der ved nogle gode steder, eller hjemmesider, råd, eller lign. ??

vi er to og en lille baby

knuuuzzzer mig

helsinge... græsted... ejlstrup nær græsted og mårum... evt prøv a ring til duemose vvs... det er vores udlejer, og hør ham ad om der er nogle ledige boliger... vi bor skønt her ude LIDT på landet... tæt på tog... der er vuggestue og børnehave i græsted, mindre end 6 km herfra hvor vi bor i ejlstrup...

hehe, ville ikk have noget imod der kom flere med børn her ud på landet...

Anmeld

4. januar 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Maggieh skriver:

lurede lige lidt :p da jeg også meget godt kunne tænke mig at flytte til Roskilde igen

Hvad er det lige man risikerer?

det er edermame en god pris for en lejlighed i Roskilde!

Vi havde bare problemer med udlejer ikke lavede tingene der gik i stykker og ikke gjorde noget ved problemet med skimmelsvamp i hele lejligheden pga manglende isolering i alle væggenene...

Vi havde at vi satte en skummadras op mellem sengen og væggen fordi der kom så meget kulde og vind ind...

Hvis det er et boligselskab er der hjælp at hente ved lejenævn m.v.

Anmeld

4. januar 2011

Kay

Hejsa.. 

Må jeg spørge hvor i København det er? for vi overvejer at flytte hvis det er stort og lidt billigt? 

Takker på forhånd.. 

kbh nv, lige på grænsen til nørrebro og bispebjerg...

dejligt centralt, men alligevel ikke der hvor "al balladen" sker, jeg har i altfald ikke oplevet noget

og en 2 værrelses koster 3500 inc. acconto vand og varme... ved ik hvad de større koster, men vi ringer ind i dag, for vi vil gerne havde en større

Anmeld

4. januar 2011

nattergalen

Ihh hvor må du gerne sige til hvis du finder ud af hvad noget større koster.. For lige nu bor vi i Tårnby og der er et stykke ind til byen.. Hvor kunne det være rart at være central og dog ikke midt i det hele (balladen) men er det ikke i nordvest man har hørt om al balladen, skyderi osv. ?

Anmeld

4. januar 2011

Anonym trådstarter

Amso skriver:

Har i nogen ide om sådan ca. hvor på sjælland i vil hen af??

ja vi vil egentlig meget tæt på KBH

det kunne have været fantastisk

Anmeld

4. januar 2011

Anonym trådstarter

Kay skriver:

kbh nv, lige på grænsen til nørrebro og bispebjerg...

dejligt centralt, men alligevel ikke der hvor "al balladen" sker, jeg har i altfald ikke oplevet noget

og en 2 værrelses koster 3500 inc. acconto vand og varme... ved ik hvad de større koster, men vi ringer ind i dag, for vi vil gerne havde en større

det jo lige det vi leder efter ! du må meget gerne sige til hvis der er en. Den skal bare koste max 5000 ialt

Anmeld

4. januar 2011

Kay

nattergalen skriver:

Ihh hvor må du gerne sige til hvis du finder ud af hvad noget større koster.. For lige nu bor vi i Tårnby og der er et stykke ind til byen.. Hvor kunne det være rart at være central og dog ikke midt i det hele (balladen) men er det ikke i nordvest man har hørt om al balladen, skyderi osv. ?

ikke i denne del af norvest... det meste sker på selve nørrebro... inde centralt ved søerne og blågårds plads... der bor vi et godt stykke fra... og jeg har aldrig hørt skud eller noget....

du kan lige skrive en pb hvis du vil havde telefon nummeret

Anmeld

4. januar 2011

Kay

Anonym skriver:

det jo lige det vi leder efter ! du må meget gerne sige til hvis der er en. Den skal bare koste max 5000 ialt

jeg tror ikke at en 3 værelses kommer over det... men du kan lige skrive en pb og få telefon nummeret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.