Skal - skal ikke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

343 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. januar 2011

bullerbassen

Sagen er den Silas ligger syg på 3 døgn med feber.

På fredag er det meningen han skal have hans 1 års vaccine ( 14 månder nu ) da han også lå med feber den gang vi var til 1 års undersøgelse..

Men men fredag d. 13/1 skal han have dræn i, som er længe ventet pga konstant væske på ørene.

De andre gang han er blevet vaccineret har han fået feber - ved ikke om jeg tør tage chancen ( så drænene kommer i farezonen )

Ville du ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2011

Klumpe-dumpe

bullerbassen skriver:

Sagen er den Silas ligger syg på 3 døgn med feber.

På fredag er det meningen han skal have hans 1 års vaccine ( 14 månder nu ) da han også lå med feber den gang vi var til 1 års undersøgelse..

Men men fredag d. 13/1 skal han have dræn i, som er længe ventet pga konstant væske på ørene.

De andre gang han er blevet vaccineret har han fået feber - ved ikke om jeg tør tage chancen ( så drænene kommer i farezonen )

Ville du ???

Heeeeey just me again

Men nej jeg ville ikke gøre det.

M har stadig ikke fået sin 12 mdr. vaccine og ja hun er jo 22 mdr. men hun har bare været meget syg, og da jeg så ville bestille tid i sommeres havde lægen ferie, og så brækkede hun armen, da hun så skulle ha´den havde hun feber da hun kom til lægen, så nu må det blive til hendes 2 års undersøgelse hun får den. (og så 14 mdr. vac. senere derefter)

Men giv Silas en chance for at komme sig ordenligt, så han kan få de dræn.

Anmeld

3. januar 2011

Henri84

Jeg ville også vente med vaccinen

Anmeld

3. januar 2011

bullerbassen

Hej søde piger

Det er også det jeg hælder mest til , men tænkte så

Hvad så med 15 månders vaccinen, så bliver det hele jo rykket.

Men tænker også han har stadigvæk feber, så han ville nok kun få 1-2 dage uden og så er vi på den igen. Tør ski ikke tage chancen.

Tak for jeres svar begge 2

Anmeld

3. januar 2011

Klumpe-dumpe

bullerbassen skriver:

Hej søde piger

Det er også det jeg hælder mest til , men tænkte så

Hvad så med 15 månders vaccinen, så bliver det hele jo rykket.

Men tænker også han har stadigvæk feber, så han ville nok kun få 1-2 dage uden og så er vi på den igen. Tør ski ikke tage chancen.

Tak for jeres svar begge 2

Jeg var også "urolig" over at skulle udsætte dem, men først forklarede min lægen at 12 og 15 mdr. vac. ikke behøvede at blive givet med 3 mdr. intavall.

Og ja faktisk ude ved børnelægen giver de alle 4 vacciner på ENGANG, så det skal du slet ikke bekymre dig om.

Jeg synes bestemt du skal give Silas noget "ro" så han forhåbenligt kan komme ovenpå. Om ikke andet så vent til foråret/sommeren, når du ved at han er ovenpå i en længere periode.

Anmeld

3. januar 2011

bullerbassen

Rose <3 skriver:

Jeg var også "urolig" over at skulle udsætte dem, men først forklarede min lægen at 12 og 15 mdr. vac. ikke behøvede at blive givet med 3 mdr. intavall.

Og ja faktisk ude ved børnelægen giver de alle 4 vacciner på ENGANG, så det skal du slet ikke bekymre dig om.

Jeg synes bestemt du skal give Silas noget "ro" så han forhåbenligt kan komme ovenpå. Om ikke andet så vent til foråret/sommeren, når du ved at han er ovenpå i en længere periode.

Vi venter , tør slet ikke sætte operation " dræn " i fare. Set nu det kan hjælpe lidt på vores sygdom

Viste faktisk ikke om det var ok og vente så " længe " med de fik dem.

Anmeld

3. januar 2011

Klumpe-dumpe

bullerbassen skriver:

Vi venter , tør slet ikke sætte operation " dræn " i fare. Set nu det kan hjælpe lidt på vores sygdom

Viste faktisk ikke om det var ok og vente så " længe " med de fik dem.

Altså 12 mdr. vac. er jo "bare" en revac. af 3 og 5 mdr. vac. 15 mdr. er den 1. første vac. i MFR programmet.

Men ifølge vores læge og børnelægen kan man snildt vente (hvis der er en ordenligt grund ;)

jeg kan godt forstå i ikke vil sætte drænene i fare.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.