Billige bleer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.285 visninger
18 svar
0 synes godt om
3. januar 2011

Mussen2

Har i set der er billige bleer i Bilka - 199 for en trippel pakke comfort fit. Det er rigtig billig og under deres sædvanlige udsalgspris.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2011

Mussen2

Det er forresten Libero

Anmeld

3. januar 2011

frk Jensen

Mussen2 skriver:

Har i set der er billige bleer i Bilka - 199 for en trippel pakke comfort fit. Det er rigtig billig og under deres sædvanlige udsalgspris.

Det er billigt..
Da mine forældre var i tysland før jul havde de bleer med hjem til mig.. 55 kr pakken for libero..

Anmeld

3. januar 2011

Mussen2

frk Jensen skriver:

Det er billigt..
Da mine forældre var i tysland før jul havde de bleer med hjem til mig.. 55 kr pakken for libero..

Ja, det er sørme billigt. Det billigest jeg har købt libero til herhjemme var 157 kr for en trippelpakke. Det er ca. 14 mdr. siden. De har ikke været så billige siden hen.

Anmeld

3. januar 2011

Mira0911

Det var billigt... Troede det var så billige fordi Bilka havde set et andet sted fra at de var billigere end dem og så har sat dem ned til 199,-

Anmeld

3. januar 2011

frk Jensen

Mussen2 skriver:

Ja, det er sørme billigt. Det billigest jeg har købt libero til herhjemme var 157 kr for en trippelpakke. Det er ca. 14 mdr. siden. De har ikke været så billige siden hen.

Det er også rigtig billigt..
Jeg bruger libero bleer til nat ble og aldi bleer om dagen, så vores liberoére holder længe..

Anmeld

3. januar 2011

sne190810

Det er super billigt, har også været ude og nappe 2 bokse .. Så har vi i hvert fald bleer til de næste lange stykke tid

Anmeld

3. januar 2011

sne190810

Det er super billigt, har også været ude og nappe 2 bokse .. Så har vi i hvert fald bleer til de næste lange stykke tid

Anmeld

3. januar 2011

Mussen2

sne190810 skriver:

Har nappet 12 bokse

Anmeld

3. januar 2011

sne190810

Mussen2 skriver:

Har nappet 12 bokse

Jeg turde slet ikke tage så mange, fordi hun vokser jo hvert sekund der går .. Men frisk gjort! Det er sgu også billigt, så man skal jo bare springe til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.