Hvor er det blevet dyrt!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.256 visninger
11 svar
0 synes godt om
3. januar 2011

Lisbeth1985

Vi var på apoteket i dag for at hente en halv dosis menopur (600 enheder).. Det kostede 2553 kr.!! Må indrømme, at det var en træls fornemmelse at køre dankortet igennem, for det er da godt nok mange penge.. Tør slet ikke tænke på, hvor dyrt det bliver, hvis vi skal have et forsøg mere og betale for alle homonerne selv.. Dumme regering og dumme spareplan

Det var lige dagens sure opstød herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2011

baby84

Lisbeth1985 skriver:

Vi var på apoteket i dag for at hente en halv dosis menopur (600 enheder).. Det kostede 2553 kr.!! Må indrømme, at det var en træls fornemmelse at køre dankortet igennem, for det er da godt nok mange penge.. Tør slet ikke tænke på, hvor dyrt det bliver, hvis vi skal have et forsøg mere og betale for alle homonerne selv.. Dumme regering og dumme spareplan

puha...det er helt vildt..kan du ik blive medlem af danmark?

Anmeld

3. januar 2011

LISBETH:-)

Du opsparer jo en saldo på apoteket der gør at det bliver billigere og billigere.

Har man ikke hele tiden skulle betale for alle homonerne selv? Det har jeg ihvertfald gjort - alle 11 gange.

Anmeld

3. januar 2011

Carina1977

Lisbeth1985 skriver:

Det var da godt nok også mange penge!!! og jeg som klynker over de gange jeg har måttet smide 500-600 kr. på medicim, når ens ctr-saldo er røget på nul igen. Skal nok lade være med at klynke for fremtiden hehe

Synes bare det er så uretfærdigt at i skal betale så meget. Det må jo i forvejen være temmelig hårdt at have svært ved at få børn, og så får man lige sådan nogle regninger smækket op i hovedet samtidig med. Nogen gange synes jeg der bliver sparet de forkerte steder

Anmeld

3. januar 2011

Lisbeth1985

baby84 skriver:

puha...det er helt vildt..kan du ik blive medlem af danmark?

Ja!! Desværre kan jeg ikke blive medlem af Danmark, når vi allerede er i behandling

Anmeld

3. januar 2011

baby84

Lisbeth1985 skriver:

Ja!! Desværre kan jeg ikke blive medlem af Danmark, når vi allerede er i behandling

øv øv øv..det er surt.. så uretfærdigt at vi selv skal betale nu.

Anmeld

3. januar 2011

Lisbeth1985

lisbeth2910 skriver:

Du opsparer jo en saldo på apoteket der gør at det bliver billigere og billigere.

Har man ikke hele tiden skulle betale for alle homonerne selv? Det har jeg ihvertfald gjort - alle 11 gange.

Det har man. Men indtil 1.januar har det været med tilskud, så det blev jo hurtigt billigt.. Nu er det uden tilskud, indtil man har betalt de første 15.000 kr Og så skal man betale 5000 kr. pr. forsøg oveni!

Anmeld

3. januar 2011

Mumto3

Pyha....kan godt forstå at det ikke var fedt at køre dankortet igennem. Hvis man VIDSTE at man var garanteret et barn, så gjorde man det med glæde...., men med den usikkerhed der OGSÅ ligge i det, kan jeg sandelig godt forstå at det giver en lidt dårlig smag i munden.

Håber at den lov meget hurtigt bliver ændret!

Anmeld

3. januar 2011

LISBETH:-)

Lisbeth1985 skriver:

Det har man. Men indtil 1.januar har det været med tilskud, så det blev jo hurtigt billigt.. Nu er det uden tilskud, indtil man har betalt de første 15.000 kr Og så skal man betale 5000 kr. pr. forsøg oveni!

Hmmm ok jeg troede bare det var selve behandlingen og ikke homonerne der var ændret priser på. Jeg har betalt over 3000 kr hver gang min ctr saldo har været gået i 0. Vi har brugt 28000 kr på medicin alt i alt så synes bare priserne lyder som det samme.

Men uanset hvad så er det sku skide dyrt, og pisse ærgeligt at det skal koste så meget

Held og lykke!!!!!

Anmeld

3. januar 2011

Lisbeth1985

Carina1977 skriver:

Det var da godt nok også mange penge!!! og jeg som klynker over de gange jeg har måttet smide 500-600 kr. på medicim, når ens ctr-saldo er røget på nul igen. Skal nok lade være med at klynke for fremtiden hehe

Synes bare det er så uretfærdigt at i skal betale så meget. Det må jo i forvejen være temmelig hårdt at have svært ved at få børn, og så får man lige sådan nogle regninger smækket op i hovedet samtidig med. Nogen gange synes jeg der bliver sparet de forkerte steder

Det synes jeg også!! Jeg ved, at det kommer til at være alle pengene værd, hvis resultatet er en lille guldklump Men føler bare, at vi bliver svigtet i en situation, som i forvejen er hård.. Vi kan jo ikke gøre for, at vi ikke kan få børn ad øko-vejen.. Og desuden er der jo ingen garanti for, at vi får vores guldklump, selvom vi bruger hele opsparingen på det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.