Julegaven fra manden...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

995 visninger
13 svar
0 synes godt om
3. januar 2011

Miamaja

Vil lige vise mine skonne julegaver som jeg er HELT vildt glad for! Det var en dejlig og forholdvis stille tid hos os denne jul og jeg blev rigtig overrasket i aar. det var absolut ikke noget jeg havde ventet saa det var skont i sig selv.

Guldklumpen fik selvfolgelig de fleste gaver, tog og masser af dem. saa var lykken gjort der!

Gemalen gav mig en riiiigtig romantisk gave, et 'noegle til dit hjerte' smykke vedhaeng fra selveste TIFFANYS!!! & en ny kjole fra min ynglingsbutik, Anthropologie, som jeg skyndte mig at ifoere mig med det samme til en lille fotoseance. Den passede fint i str. og er helt vild med stilen, saa det var perfekt julegaveri dette aar maa man sige.

Det var lidt med vemod da julen var ovre

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2011

Mira0911

Miamaja skriver:

Vil lige vise mine skonne julegaver som jeg er HELT vildt glad for! Det var en dejlig og forholdvis stille tid hos os denne jul og jeg blev rigtig overrasket i aar. det var absolut ikke noget jeg havde ventet saa det var skont i sig selv.

Guldklumpen fik selvfolgelig de fleste gaver, tog og masser af dem. saa var lykken gjort der!

Gemalen gav mig en riiiigtig romantisk gave, et 'noegle til dit hjerte' smykke vedhaeng fra selveste TIFFANYS!!! & en ny kjole fra min ynglingsbutik, Anthropologie, som jeg skyndte mig at ifoere mig med det samme til en lille fotoseance. Den passede fint i str. og er helt vild med stilen, saa det var perfekt julegaveri dette aar maa man sige.

Det var lidt med vemod da julen var ovre

Hvor er det fint... Sikke en dejlig mand du har.... 

Anmeld

4. januar 2011

Miamaja

MoarJ skriver:

Hvor er det fint... Sikke en dejlig mand du har.... 

hehe ja, han er sommetider god til at overraske mig.

Glemte HELT at sporge til om I andre fik det I onskede jer i julegave og HVAD I skonne modre fik? For vi skal jo ogsaa forkaeles en gang imellem

Anmeld

4. januar 2011

Magsen

sikke en dejlig gave! er helt vild med ''nøglen til dit hjerte'' heh

..og hvor ser du bare godt ud!!!

Anmeld

4. januar 2011

Miamaja

Maggieh skriver:

sikke en dejlig gave! er helt vild med ''nøglen til dit hjerte'' heh

..og hvor ser du bare godt ud!!!

jeg taenkte osse han plejer ellers ikke at vare saa romantisk med sine gaver - dejligt at blive vaerdsat en gang imellem

Anmeld

4. januar 2011

Margorie

Wow- den har nok ikke været helt billig når det er derfra Hvor er den flot altså. Heldige dig - er det til at have i halskæde ?
Herhjemme fik jeg en fin ring af manden. Oven i købet i den rigtige størrelse hehe. Jeg intet mindre end elsker den- han plejer nemmelig at købe praktiske ting til mig.

Anmeld

4. januar 2011

A.

lækkert flot kjole..er det thomas tog mega bloks lille manden har fået? det har matti også fået men øv man kan ikke købe dem i dk desværre

Anmeld

4. januar 2011

eliasogmor

Miamaja skriver:

hehe ja, han er sommetider god til at overraske mig.

Glemte HELT at sporge til om I andre fik det I onskede jer i julegave og HVAD I skonne modre fik? For vi skal jo ogsaa forkaeles en gang imellem

uhh jeg fik en kitchen aid blender  i koksgrå, I LOVE IT....så fik jeg et par fede støvler også af kæresten og den 3 gave kommer  i købet af januar, ved ikke hvad det er så fik jeg en stegepande, en jule hoptimist, noget crand cru og nogle smykker.....

Anmeld

4. januar 2011

Miamaja

eliasogmor skriver:

uhh jeg fik en kitchen aid blender  i koksgrå, I LOVE IT....så fik jeg et par fede støvler også af kæresten og den 3 gave kommer  i købet af januar, ved ikke hvad det er så fik jeg en stegepande, en jule hoptimist, noget crand cru og nogle smykker.....

IHHH jeg onsker mig ogsaa en kitchen aid blender!!! Jeg har laenge gaaet og kikket paa den Er den ikke fantastisk?

Anmeld

4. januar 2011

Miamaja

Margorie skriver:

Wow- den har nok ikke været helt billig når det er derfra Hvor er den flot altså. Heldige dig - er det til at have i halskæde ?
Herhjemme fik jeg en fin ring af manden. Oven i købet i den rigtige størrelse hehe. Jeg intet mindre end elsker den- han plejer nemmelig at købe praktiske ting til mig.

Jeg faar ogsaa tit praktiske ting af min mand, saa NAAR det endelig er noget helt vildt romantisk SAA bliver jeg overrasket!!

Ja, den er jo fra Tiffanys, saa det er jo liiidt mere specielt end hvis det var fra alle andre smykke steder. Jeg spurgte ogsaa hvor kaeden var, men det er meningen at man bruger vedhaenget til en af sine ynglingshalskaeder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.