Ser i en bule??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

565 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. januar 2011

Zibi_84

Hej Piger. Jeg er gravid i uge 16 fra i dag af.  Jeg kan godt se at maven er vokset lidt, men dog mest om aftenen. Når jeg vågner om morgenen, synes jeg pludselig den er væk!? Kender i det? Dette billede er tager fra morgenstunden af, og jeg ville bare høre om i kan se lidt "babybule"? Har desværre ikke noget før billede. Er der andre der ikke har kæmpe mave på i uge 16?? tak for hjælpen. Kram

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2011

LR85

jeg synes faktisk godt man kan se en lille start på maven. Det er ligesom den er begyndt a tage lidt form.

Hvor dejligt for dig, nu går det bare derud a med a maven vokser

Anmeld

3. januar 2011

Fru'Rugaard

jeg ser bestems os en bule
Man kunne først se jeg havde mave på da jeg var 20- 23 uger henne, og det var uden tøj, med tøj syntes jeg ikke selv at man kunne se noget, men kan selvfølgelig godt være at andre kunne

Rikke - Mor til Maja på 9 mdr.

Anmeld

4. januar 2011

Zibi_84

Ihh tak for jeres svar) Tror måske også jeg selv kan se det, men det er jo SÅ forskelligt hvornår det kan ses, har jeg fundet ud af;o)

Anmeld

4. januar 2011

Tanja1234

Jeg er nu 17+3 og er også slank som dig. Jeg synes at de sidste 14 dage er der virkelig sket noget med maven. I starten var min mave også kun til at se om aftenen, men nu er der ingen vej udenom. Jeg ser totalt gravid ud og det er dejligt. Men det er sjovt at høre hvor forskelligt det er.

Anmeld

4. januar 2011

NessaXenia

dejlig lille babyhule

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.