Vildt ondt i bækkenet :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

327 visninger
2 svar
0 synes godt om
3. januar 2011

birthee

Jeg har bare fået så vildt ondt i bækkenet de sidste par dage... (jeg er 26+5) jeg har jo lidt bækkenløsning/bækkensmerter, men synes godt nok det er slemt idag... samtidig har jeg en bebs, der virkelig har ændret rytme - har været 2 gange på fødegangen siden midt december, fordi jeg ikke har mærket babyen i et par dage - den ene gang siger de at det først er fra 24. uge man skal mærke den hver dag, den anden gang siger de at det kan være helt frem til 28. uge før man skal mærke den hver dag... så nu er jeg bare lidt forvirret  min jordemoder har konsultation imorgen, så tror nu jeg lige vil ringe og snakke med hende - både omkring smerterne, men også det med at mærke den lille hver dag...

det er også rigtig træls med de smerter jeg har, for det er bare også om natten nu og alt muligt

skulle bare lige ud med det.. og gode råd modtages gerne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2011

Low

birthee skriver:

Jeg har bare fået så vildt ondt i bækkenet de sidste par dage... (jeg er 26+5) jeg har jo lidt bækkenløsning/bækkensmerter, men synes godt nok det er slemt idag... samtidig har jeg en bebs, der virkelig har ændret rytme - har været 2 gange på fødegangen siden midt december, fordi jeg ikke har mærket babyen i et par dage - den ene gang siger de at det først er fra 24. uge man skal mærke den hver dag, den anden gang siger de at det kan være helt frem til 28. uge før man skal mærke den hver dag... så nu er jeg bare lidt forvirret  min jordemoder har konsultation imorgen, så tror nu jeg lige vil ringe og snakke med hende - både omkring smerterne, men også det med at mærke den lille hver dag...

det er også rigtig træls med de smerter jeg har, for det er bare også om natten nu og alt muligt

skulle bare lige ud med det.. og gode råd modtages gerne

Hvor synd for dag . Fik du snakket med din JM?

Anmeld

5. januar 2011

birthee

Hun sagde at det højest sandsynligt var fordi baby lå med hovedet om i højre side ved mine ribben, og at det faktisk kunne føles så voldsomt for nogle, som hvis man havde fået trykket et ribben i en ulykke... heldigvis går det bedre idag, og hun vil så undersøge mig på tirsdag i næste uge, for at se hvordan baby lå... ellers var der ikke andet at gøre, end at ringe til lægen, hvis det blev ved at gøre ondt - men der kunne ikke rigtig gøres noget ved det... er glad for der kun er 13 uger tilbage ca...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.