Strækmærker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2011

BabyThilde

har stemt blank da jeg ikke fik et eneste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2011

morethanperfect

Blankt .. Fik ingen .. Den knap mangler vidst

Anmeld

4. januar 2011

Amso

Da jeg førhen har været større end jeg er nu, havde jeg på forhånd nogen små strækmærker på maven. Nogen lyse nogen man nøsten ikke har kunnet se. Efter uge 20 er et par af dem så begyndt at blive tydeligere. Har ikke mange endnu, og det er heldigvis ikke "nye" mærker jeg har fået, men de har sat sig i de gamle "riller" hvis man kan sige det såån. .

Kun på maven jeg har fået, har ikke fået på lår, arme, bryster eller hvor de nu siger man kan få dem

Anmeld

4. januar 2011

sne190810

Jeg fik heller ingen

Anmeld

4. januar 2011

Caroline86

jeg har stemt blankt, for jeg fik ingen

Anmeld

4. januar 2011

Mi

fik ikke en eneste. Hverken med tvillingerne eller deres lillesøster

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

4. januar 2011

SussieThyssen

paprika skriver:

Er bare lige lidt nysgerrig

Men hvornår fik i strækmærker? 

Jeg havde ikke et eneste med den første, indtil jeg 14 dage før fødsel ramlede ind i hjørnet på en spisestuestol på vej ud på toilettet, hvor jeg ikke gad tænde lyset.
Nøj hvor gjorde det nas. og næste morgen havde jeg en kæmpe blodudtrædning og et nydeligt gitternet af strækmærker ud fra pletten.
Øvøv, jeg var ellers så stolt.
Men sådan kan det gå.

Kærligst
Sussie

Anmeld

4. januar 2011

TineA

paprika skriver:

Er bare lige lidt nysgerrig

Men hvornår fik i strækmærker? 

3-4 dage efter fødslen !!  der blev jeg sgu da godt nok snydt!! Derfor har jeg stemt blankt

Anmeld

5. januar 2011

Noneother

Jeg fik nogen bette nogen i løbet af de sidste 2-3uger. De kan faktisk ikke ses idag. -og det var så meget det værd!
Gyser til gengæld stadig ved tanken om hvordan mit elskede maveskind virkelig lignede pizzadej, de første 3 måneder efter! -Det var godt nok skræmmende.

men jeg har så en tus jeg skal ha´fjernet med laser, fordi den splattede fuldstændigt af det stræk. Kan IKKE anbefales at blive tusset omkring hoften/maven, hvis man har planer om børn!!!

Anmeld

5. januar 2011

Silvermist

Jeg har stemt "Andet". Begge mine piger blev født på terminsdagen 40+0. Der er 2 år og 3 måneder imellem dem. Jeg fik ingen strækmærker.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.