Er jeg gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.031 visninger
16 svar
0 synes godt om
3. januar 2011

charme89

Hej alle..

Jeg skulle have haft min menstruation i dag, men den er ikke kommet.

Jeg tog en graviditets test, og den viste to streger - den ene dog lidt svag, men den var der!

Jeg har menstruations lignende smerter. Det niver i underlivet, men samtidig mærkes det ikke 100% som menstruations smerter.

Samtidig er mine bryster forandret sig lidt. Jeg drikker meget væske end jeg plejer. Jeg er samtidig begyndt at få kvalme - ved blot at tænke på noget bestemt mad.

Jeg tør ikke håbe på noget - er så bange for at blive skuffet.

Men testen var jo positiv - læste i test "brugsanvisningen" at det var ligemeget om stregen var tydelig eller utydelig. 

Men... Nogen der har nogle kommentarer? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2011

Kruse90

kan vi få et billede

Anmeld

3. januar 2011

Chr-Hei

charme89 skriver:

Hej alle..

Jeg tog en graviditets test, og den viste to streger - den ene dog lidt svag, men den var der!

Jeg har menstruations lignende smerter. Det niver i underlivet, men samtidig mærkes det ikke 100% som menstruations smerter.

Samtidig er mine bryster forandret sig lidt. Jeg drikker meget væske end jeg plejer. Jeg er samtidig begyndt at få kvalme - ved blot at tænke på noget bestemt mad.

Men testen var jo positiv - læste i test "brugsanvisningen" at det var ligemeget om stregen var tydelig eller utydelig. 

En streg er en streg.

Så tillykke (:

Anmeld

3. januar 2011

Frk.S

Jeg vil da helt sikkert mene at du er gravid. TILLYKKE!

Men tag evt. en test mere om nogle dage, og se om ikke stregen er blevet tydeligere.

Anmeld

3. januar 2011

Faith

Jeg tror da godt du kan regne med at du er gravid når du har set 2 streger

Anmeld

3. januar 2011

paprika

charme89 skriver:

Hej alle..

Tillykke du er da gravid søde

Anmeld

3. januar 2011

Kruse90

hvis stregerne var der inden for den anførte tid

Stort tillykke

Anmeld

3. januar 2011

Moar2011

altså hvis man kan se nr 2 streg . er den jo go nok

jeg testede også den dag jeg sq have haft min mens, og der kom en svag nr 2 streg, et par dage efter blev den tydligere og tydligere

så tillykke herfra

Anmeld

3. januar 2011

charme89

Streg nr. 2 kom allerede efter 1 minut..

Anmeld

3. januar 2011

JuelZ

Det kunne godt lyde som om du er gravid så forsigtig tillykke

altså jeg kunne teste svagt positivt 2 uger før min mens,.. så mon ikk den er der hos dig ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.