Jeg glæder mig til Anja starter vuggestue..!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

328 visninger
2 svar
0 synes godt om
3. januar 2011

PernilleB

Jeg glæder mig ret meget til a min dejlige datter skal starte i vuggestur... Hun skal ud og måde andre små, og hun skal stimoleres, og opleve en masse.... Ved godt mange siger det er så hård en tid og ihh og åhh... Jeg ser frem til det på den måde at min lejlighed liger lort, og jeg har intet tid for mig selv med at gå i bad eller, baberer ben eller tage til frisøren... Så når hun nu starter her den 1. feb, så skal der bare gøres rent i lejligheden og der skal bades og barberes ben, og vokse øjenbryn, og hendes værelse skal ordnes... Og tror osse jge vil flytte rundt i soveværelset.... uhhh, uhh, og vil male køkkenet...!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2011

LR85

Jeg kan GODT forstå dig.

Min dreng startede her for en måned siden, og jeg synes bare det er SÅ rart a kunne tage hjem og få en velfortjent lur, rydde op i fred eller lign.

Anmeld

3. januar 2011

PernilleB

louiseandersen85 skriver:

Jeg kan GODT forstå dig.

Min dreng startede her for en måned siden, og jeg synes bare det er SÅ rart a kunne tage hjem og få en velfortjent lur, rydde op i fred eller lign.

jamen jeg glæder mig.. og har kun hørt a folk er så triste og har dårlig samvittighed... kan godt forstå dem... specilet dem som venter til deres børn er 1 år, for så er de mere knyttet  siger de kloge...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.