Min mormor er syg...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

380 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. januar 2011

Barbamama

Åh neeeej altså... Min mormor har haft det skidt i et stykke tid. Haft kvalme, været svimmel, haft ondt og sådan og vi har alle troet (inklusive hende selv) at det var noget influenza. Men nu har hun altså været dårlig siden d. 17/11! Og i dag havde der været en læge og kigge på hende. Han havde mærket hende på maven og havde sagt at det nærmest føltes som om hun var gravid og i uge 12. Så nu er alle jo skide bange for at hun har en kræftknude i maven.... Det håber jeg VIRKELIG ikke!!!! Jeg sendte en buket til hende i går som hun fik i dag. Jeg ser hende ikke så tit men jeg har tænkt meget på hende her på det sidste. Jeg synes sgu det er synd hun har det sådan! Hendes mand ringede og sagde tak for buketten. Den var hun blevet rigtig glad for. Nu skal hun så indlægges og undersøges. Jeg er godt nok nervøs for hvad de finder ud af....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2011

sarahb

puhaaa søde, håber på det bedste...

Anmeld

4. januar 2011

Karo

Sikke noget

Her håber jeg også på det bedste

Anmeld

4. januar 2011

Klitgaard

Ønker god bedring til hende håber ikke det er noget alvorligt

Anmeld

4. januar 2011

Barbamama

Tak allesammen. Jeg snakkede lige med min mor i dag og hun fortalte at min mormor nærmest ikke orkede at snakke. Jeg håber de får hende hurtigt indlagt! Det er bare så mærkeligt. Jeg kan slet ikke se hende for mig ligge og være så slap. Hun er sgu altid i gang og jeg ser hende slet ikke som gammel, så jeg kan slet ikke forstå hun bare ligger og ingenting kan.

Anmeld

4. januar 2011

anna-jonas

Åhhhhh............ikke mere uheld og ulykker til dig, Michella...........

Jeg håber virkelig, at det er noget ufarligt, som hurtigt kan kureres.

Knus Mette

Anmeld

5. januar 2011

Barbamama

anna-jonas skriver:

Åhhhhh............ikke mere uheld og ulykker til dig, Michella...........

Jeg håber virkelig, at det er noget ufarligt, som hurtigt kan kureres.

Knus Mette

Nej sådan tænkte jeg virkelig også bare. Og Casper og jeg blev også hurtigt enige om at vi ikke ville have mere af den slags nu. Og så fik jeg helt dårlig samvittighed over at have tænkt sådan bagefter for det er jo ikke OS der har det hårdt. Det er min mormor. Jeg tænker på hende hele tiden. Jeg har ikke hørt mere.

Tak for din søde besked. Hvordan går det med Jonas??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.