opdate på : Frygter virkelig dagpleje start :,(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

422 visninger
3 svar
0 synes godt om
3. januar 2011

Koen.

Som nogle af jer ved skrev jeg denne tråd:

https://www.baby.dk/debat/81267pi1/boern-03-aar/fry gter-virkelig-dagplejestart-.aspx

Har virkelig haft det skidt og havde meget svært ved at sove i nat
Men fik en rigtig god snak med dp-moren i dag om de følelser jeg havde og fik samtidig gjordt HELT KLART at lærke altså stadig skulle have sine flasker og hun ikke kunne nøjes med kun at sove 1 lur på hele dagen! Så hun vil sørge for athun får en formiddags lur og en middags lur hvor hun os vil få sine flasker Gjorder mig meget mere rolig!

Vi var der 1 time i dag hvor lærke hyggede sig og legede, dog var der en af de større piger der slog hende uha hvor blev jeg gal og ked af det! Men de skal jo lige lære at Lærke er det mindre end dem (de 3 andre piger er 2 år gamle) og Lærke skal lære man ikke tager legetøj fra nogle der er større end sig selv

I morgen skal hun være der alene 2-3 timer uha uha

Lige lidt billeder:

1: klar til at tage afsted.
2: en meget træt pige efter bare en time.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2011

birthee

Dejligt at høre det er gået godt... det er altid lige med at komme igang med det der pasning - det er så hårdt for moderen

Anmeld

3. januar 2011

Koen.

birthee skriver:

Dejligt at høre det er gået godt... det er altid lige med at komme igang med det der pasning - det er så hårdt for moderen

Ja er os glad for jeg fik taget snakken og at vi havde en god time

Anmeld

4. januar 2011

Koen.

ENDNU EN UPDATE:

I dag var hun der alene fra 8-10 og hun har bare hygget sig så meget Hun havde slet ikke tid til at blive hentet da jeg kom Dagplejemor havde været sød at skrive ned hvad hun havde spist, så det var dejligt!

ihh synes det er vidunderligt at min skræk har været helt unødvendig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.