Update på (Mega Chok :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

427 visninger
3 svar
0 synes godt om
3. januar 2011

MarleneH

til folk der ikke har læst tråden : https://www.baby.dk/debat/81522pi1/ordet-er-frit/mega-chok--langt.aspx

Så fik jeg endelig svar på prøverne, og mit hcg tal var faldet fra 180 til 97 .. så er ikke gravid længere!!

Har lidt blandet føelser omkring det, syns jo det er fint nok da det ikke var planlagt og min datter kun er 3 1/2 mdr...

MEN ved bare at det blir svært når vi går igang med projekt baby igen, jeg er jo åbenbart en af dem der skal abortere mange gange inden det lykkedes..

Så vi har snakket om at gå igang allerede nu, for det kan jo godt tage tid når jeg måske skal abortere 3-4 gange inden det lykkedes...hmm...

Tak for jeres tid

Knus Marlene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2011

PernilleB

Man kan sige held i uheld... det er altid ærgeligt a mistet sit barn uanset hvor langt man er henne, men hvis det ikk var dn rette tid for jer, så er det vel det bedste...

Anmeld

3. januar 2011

MarleneH

PernilleB skriver:

Man kan sige held i uheld... det er altid ærgeligt a mistet sit barn uanset hvor langt man er henne, men hvis det ikk var dn rette tid for jer, så er det vel det bedste...

sådan kan man selvfølgelig også se på det... men syns overhovedet ikke jeg magter flere aborter.. og det kunne det jo godt tyde på at det ender med!!  Desværre...

Anmeld

3. januar 2011

PernilleB

MarleneH skriver:

sådan kan man selvfølgelig også se på det... men syns overhovedet ikke jeg magter flere aborter.. og det kunne det jo godt tyde på at det ender med!!  Desværre...

kan godt forstå du er nede over det... og er sikker på det nok skal lykkes for dig... men stol på a din krop siger til når den er klar...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.