Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Rosa skriver: Selvfølgelig gør vi det - de deeejlige kinder kender jeg igen hvor som helst
Selvfølgelig gør vi det - de deeejlige kinder kender jeg igen hvor som helst
hihi tark
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det eneste af Runa..der ikke bryder sig om, at Thias (Ansemusens dreng) piller ved hende, hehe
dorthemus skriver: Det eneste af Runa..der ikke bryder sig om, at Thias (Ansemusens dreng) piller ved hende, hehe
HAAAAHAHAHAHA hvor er hun bare skøn!!!
Henri84 skriver: Mine unger 1: Forsøgte at tage billeder til julegaver, Elias synes ikke lige det var et hit 2: Alberte kan VIRKELIG komme helt op og ringe i det røde felt ¨3 og 5: Alberte i 'kolik' tiden 4: En af Elias' flip hvor han bare ikke VIL have sin medicin -men han skal 6: Elias' første møde med lillesøster. Hun skreg konstant, kun afbrudt af mad og søvn, de første 2 døgn
Mine unger 1: Forsøgte at tage billeder til julegaver, Elias synes ikke lige det var et hit 2: Alberte kan VIRKELIG komme helt op og ringe i det røde felt ¨3 og 5: Alberte i 'kolik' tiden 4: En af Elias' flip hvor han bare ikke VIL have sin medicin -men han skal 6: Elias' første møde med lillesøster. Hun skreg konstant, kun afbrudt af mad og søvn, de første 2 døgn
NuuuurH
Men hvor er Hr. og Frk. blå (ja ja grøn) øjet skønne
Rose <3 skriver: NuuuurH Men hvor er Hr. og Frk. blå (ja ja grøn) øjet skønne
Rosa skriver: HAAAAHAHAHAHA hvor er hun bare skøn!!!
LA´ VÆÆÆÆR´...MOAAAAAARRRRRRRR...
KaLee skriver: reklame fra Tvshop.... Tvets forbandelse..
reklame fra Tvshop.... Tvets forbandelse..
...men er det en bar numse...??? Ser MEGET mærkelig ud LOL
nårh nogle søde unger i har
jeg har desværre kun dette på min com lige nu har ellers nogle møg-gode nogle af begge unger
Kirle skriver: ...men er det en bar numse...??? Ser MEGET mærkelig ud LOL
Aaaarj... Det er en (ventrænet) mave, hvor blusen er for kort...
altså....
KaLee skriver: Aaaarj... Det er en (ventrænet) mave, hvor blusen er for kort... altså....
????? Må vist liiiiige kigge igen.....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128