Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvor ofte vasker i plastik ting?
Og hvor ofte vasker i de bløde legesager?
Vi taler om baby ting...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ønskebarn74 skriver: Hvor ofte vasker i plastik ting? Og hvor ofte vasker i de bløde legesager? Vi taler om baby ting...
nu vasker jeg ikke daniels så tit mest det han har i munden og hvis han har været syg... 1gang om månede hvis ikke mindre...
Aldrig...jeg hærder mine børn med gammelt legetøj...
B&J skriver: nu vasker jeg ikke daniels så tit mest det han har i munden og hvis han har været syg... 1gang om månede hvis ikke mindre...
Lige det jeg tænkte på det de stopper i munden...
ESB. skriver: Aldrig...jeg hærder mine børn med gammelt legetøj...
TS: Jeg vasker det hele hver 14.dag cirka - og efter vi har haft besøg af andre børn
Skal det vaskes?
Aj efter behov her..
Mener altså de har godt af at blive hærdet lidt med skidt og snavs.. jeg er da ikke død af det
lotchen skriver: TS: Jeg vasker det hele hver 14.dag cirka - og efter vi har haft besøg af andre børn
Ville jeg nok også gøre når der har været andre til... Har en venninde der er MEGET ordblind... Det er hende jeg spørger for...
vasker plastik/træ og lign af med klude hver gang jeg gør rent, og koger det hvis der har været sygdom hos den lille.
De vaksbare ting kommer nok i vaskemaskinen en gang hver 2 måned, igen alt efter sygdomme, besøg a andre børn eller lign
Må jeg tillade mig a spørge herinde i din tråd hvordan det går med prokejt baby? Synes ikke jeg har kunne finde nogen 'opdateringstråde' fra dig, men det er måske heller ikke så meget nyt..?
Håber alt går som det skla i hvert fald
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128