? omkring fremkaldelse af billeder..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

353 visninger
3 svar
0 synes godt om
3. januar 2011

Ryberg

Hej tøser

Sidder her og vil til og fremkalde billeder... men hvilket størrelse format skal jeg vælge?

10X13 eller 10X15 ?

Sidder lige nu på fotogo.dk .. er der andre sider i vil anbefale som er billige med gode?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2011

Ryberg

slet igen?

Anmeld

3. januar 2011

AnneBJ

Normalt bruger jeg fotogo, med mindre det skal være über-gode billeder og det skal gå stærkt - så bruger jeg billedbutikken.dk

13x15 cm svarer til 3:4 format på dit kamera og 10x15 cm svarer til 2:3 format på dit kamera. Dvs. at du vil få en hvid kant på 2 sider eller du vil mangle noget af billedet hvis du vælger "forkert" format. Så mit råd må være at tjekket kameraets indstillinger, så du ser hvilket format du er igang med at fremkalde...

Anmeld

3. januar 2011

Ryberg

AnneBJ skriver:

Normalt bruger jeg fotogo, med mindre det skal være über-gode billeder og det skal gå stærkt - så bruger jeg billedbutikken.dk

13x15 cm svarer til 3:4 format på dit kamera og 10x15 cm svarer til 2:3 format på dit kamera. Dvs. at du vil få en hvid kant på 2 sider eller du vil mangle noget af billedet hvis du vælger "forkert" format. Så mit råd må være at tjekket kameraets indstillinger, så du ser hvilket format du er igang med at fremkalde...

Puha... jeg bruger et Nikon d3100 kamera.. og hvor mon jeg så liiiige ser det henne ?

Troede det var "simpelt" ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.