når de rejser sig??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

958 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. januar 2011

EliasMinDejligeSøn<3

når de begynder og rejse sig hvor land tid efter gik jers så?? min søn rejser sig HELE tiden og går hen af ting.. og kan godt gå fra ting til ting

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2011

Vingummien

Puha her gik der lang tid, Emil rejste sig også længe før han begyndte at kravle, og han kravlede den dag han blev et år, og gik da han var halvandet.

Tror det er meget forskelligt

Anmeld

3. januar 2011

maria_wlt

Christina92!<3 skriver:

når de begynder og rejse sig hvor land tid efter gik jers så?? min søn rejser sig HELE tiden og går hen af ting.. og kan godt gå fra ting til ting

Tristan begyndte at rejse sig og gå rundt om ting da han var ca 9 mdr. Han er lige blevet 1 år og han går ikke selv endnu.. Han kan gå fra mig og over til far, og små afstande selv, men GÅ gør han ikke endnu

Anmeld

3. januar 2011

EliasMinDejligeSøn<3

Tulipan skriver:

Puha her gik der lang tid, Emil rejste sig også længe før han begyndte at kravle, og han kravlede den dag han blev et år, og gik da han var halvandet.

Tror det er meget forskelligt

min søn kravler tænker bare hvornår de gir slip og går

Anmeld

3. januar 2011

Valle81

Christina92!<3 skriver:

Puha, Anton er lige blevet 9 mdr og han rejser sig op ved alt og går sidelæns når han rejser op afsofaogsofabord, men håber godt nok at der går laaaaaaaaaaaaaaaang tid før han går:0)

Med Asta mener jeg der hun var 11 mdr da hun begyndte at rejse sig og var 14 mdr da hun begyndte at gå:0)

Anmeld

3. januar 2011

Vingummien

Christina92!<3 skriver:

min søn kravler tænker bare hvornår de gir slip og går

Var også det jeg mente

Anmeld

3. januar 2011

EliasMinDejligeSøn<3

Valle81 skriver:

Puha, Anton er lige blevet 9 mdr og han rejser sig op ved alt og går sidelæns når han rejser op afsofaogsofabord, men håber godt nok at der går laaaaaaaaaaaaaaaang tid før han går:0)

Med Asta mener jeg der hun var 11 mdr da hun begyndte at rejse sig og var 14 mdr da hun begyndte at gå:0)

nu må vi se min søn er langsom og begyne på ting men når han gør det kommer det hurdig han kravlede føst som 1 årig men det begyndte han under en uge. han vidste ikk tegn osv på han ville han gjorde det bare fra den ene dag til den anden. men rejse sig op har han gjordt i 14 dage nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.