Hejsa
Jeg skriver lige som ano, da jeg har familie herinde, og det ville lyse langt væk af hvem jeg snakker om, hvis det var at jeg var mig..
Sagen er at vi skal giftes til sommer, og det har familien vidst de sidste halve år.... Og datoen har de også vidst lige så længe.. I går kunne vi så læse på facebook at min svigerinde og hendes kæreste har valgt at blive gift 14 dage efter os.. Hmm, godt så! Det kommer så frem at de havde bestemt sig for at blive gift på den dato vi har bestemt.. Men hun får så at vide af sin datter, at det altså er vores dato, hvilket hun påstår hårdnakket hun aldrig har fået at vide.. Hendes datter spøger så om det ikke lige er lige lovlig tæt på vores??? Og til det svare min svigerinde, at det vil hun et eller andet sted skide på og der var 117 andre ting der skulle tages hensyn end det....
Forhistoren med mig og min svigerinde er, at da jeg var gravid og de første 3 mrd af vores barns liv, var hun ved os konstant, og hvis ikke, så ringede hun flere gange i døgnet..
Da hun så møder hende kæreste høre vi INTET fra hende, vores barn ser hende ikke i 3-4 mrd, hun ringer aldirg og hun virker mere eller mindre ligeglad med vores barn....
Hun ringede ikke til hendes brors fødselsdag, eller til min.. Eller til vores barns...
JEG er skide sur og skuffet!! Jeg har konfronterede hende med at vi aldrig hørte fra hende, og det virkede til på os at hun var skide ligeglad med vores barn... Jeg fik blot at vide at jeg var fuld af løgn..
Et er jeg er super skuffet over at hun ikke viser mere interesse, og 2.... jeg er faktisk ret skuffet over at hun vælger at blive gift 14 dage efter os, og også det at de ville faktisk ha taget vores dato... 
Sorry det blev langt... Er jeg langt ude???
Anmeld