Nu gider jeg ikke mere, altså :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

481 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. januar 2011

Aprilmor11

Øv ligger syg og har gjort det siden D. 25/12 .. Er ved at være træt af det, var ved lægen for 4 dage siden ca. og har fået pencilin, fordi at jeg har en virus i kroppen :s Men det er kun blevet værre, har mistet min stemme mere eller mindre helt, har en dunkende hovedpine, ondt i ørene ( ligesom når man har mellem øres betændelse ), ondt i halsen og hævede kirtler ..

Nogen som har forslag til hvad jeg kan gøre for at få det bedre ? Drikker masser af varmt og ligger under dynen, men syns bare at det bliver værre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2011

Sofia

Hvor er det surt!! Spis en masse appelsiner, citron, kiwi osv. så du får godt med vitaminer. Det er vist det eneste råd jeg har, nu hvor du er gravid kan jeg ikke anbefale dig rød solhat som jeg ellers sværger til. Rigtig god bedring.

Anmeld

3. januar 2011

th

kender alt for godt til det, lå fra den 23 til i går. ved mig hjælp det med kamille te med honning.. og masser af det...

Kan ellers ikke lide det.. men det hjalp... er næsten på toppen igen...

god bedring

Anmeld

3. januar 2011

Aprilmor11

th skriver:

kender alt for godt til det, lå fra den 23 til i går. ved mig hjælp det med kamille te med honning.. og masser af det...

Kan ellers ikke lide det.. men det hjalp... er næsten på toppen igen...

god bedring

Det ville jeg prøve .. Og mange tak ..

Anmeld

3. januar 2011

Aprilmor11

Sofia skriver:

Hvor er det surt!! Spis en masse appelsiner, citron, kiwi osv. så du får godt med vitaminer. Det er vist det eneste råd jeg har, nu hvor du er gravid kan jeg ikke anbefale dig rød solhat som jeg ellers sværger til. Rigtig god bedring.

Mange tak skal du have ..

Må lige i bad og så ned og få købt noget .. Spiser normalt ikke sådan noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.