tændet op

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

757 visninger
11 svar
0 synes godt om
9. september 2008

moniquesmor

hej tøsser er det kun hos her hjemme der er begyndt af tænde op..
vi er lige begyndt men synes godt nok det koldt.. puh..

håber i alle har en rigtigt dejlig varm aften i familiens skød(L);)
hilsen michelle der sidder med tæppe og varm cacao:D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2008

lonemus

Nope, vi har ikke tændt for varmen endnu - syntes faktisk stadig det er møg-lummert!! Vi render rundt i t-shirts, bare tæer og har air conditionen tændt hver aften!!
Måske er det fordi vi bor i et nyt hus, for vi har det altså meget varmt...!!

Vi har kun gulvvarme i hele huset, så det bliver ikke tændt før det skal - regner ikke med det bliver før oktober måned...!!

Lone - som leger strandsild :o)

Anmeld

9. september 2008

twinboys

Hej nej vi har tændt brændeovnen om morgenen og når den går ud ja så er der også dejligt lunt over hele huset og så fyres der først op næste morgen igen...

Man må jo ikke svede helt væk...

Majbritt(H)

Anmeld

9. september 2008

MorCamilla

Hvor lyder det lækkert med varm cacao.. Det tror jeg også jeg vil lave..;)

Anmeld

9. september 2008

moniquesmor

okay vi bor i et gammelt hus.. og den enste måde af få varmen det er vi af brændeovnen eller brændefyre brændefyre giver så også gulvvarme, varme i radiartaer (staves) også kan vi slå varmevandsbeholden over på den også..

Anmeld

9. september 2008

Bastian

Vi har overhovedet ikke tænkt på at tænde op endnu. Jeg sidder her og koger og i nat skal vinduet da stå åbent!

Anmeld

9. september 2008

finkedinke

Vi har tændt for varmen i morges. Egentlig ville vi gerne vente, men vores yngste, Lærke på 3 år er ørebarn og er allerede blevet forkølet og sløj. Så vi håber at lidt mere varme vil tage det i opløbet inden det sætter sig på ørene.
Vi bor i et hus fra 1969, der egentlig er udemærket isoleret men vi har marker på den ene langside af huset, så der kommer noget vind derfra.
Når det fyger med sne fra den side har vi mellem 1-1½ meter høj sne i indkørslen!!!

Vi har træpillefyr og brændeovn så det kan jo nærmest ikke blive billigere at fyre.

Berith - der har fået ondt i halsen her til aften - øv

Anmeld

9. september 2008

Honningblomst

Puha..jeg sidder her og sveder i kun en top...her på Nord falster i mit gamle hus, der er det dejligt varm og vi sover med åben terassedør hele natten...
Knus..

Anmeld

9. september 2008

bette

hmm har godt nok tænkt lidt på det.. her om aftenen bliver her noget køligt i lejligheden.. men vinduerne er også møg dårlige.. >(

men venter nok lidt endnu med at tænde op.. om dagen og tidligt på aftnen er det varmt nok endnu. men her er begyndt at blive lidt fodkoldt

Anmeld

9. september 2008

Pia.

ja her er der også lunt.... så ingen varme endnu.... har dog en enkelt gang tændt op, men lige i dag er det godt nok varmt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.