Julegave til fætter og kusine, og billeder af Lilje :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

550 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. januar 2011

VIPpigen

Det er helt vildt, i morgen kl 11.02 er Lilje 2 måneder gammel, og hvor er tiden dog blevet af?? Der var sundhedsplejerske i dag, og hun vejer 4200 g og måler 56 cm. Hun sendte os sit første bevidste smil den 31 December, så det er da til at huske.

Der følger lige lidt billeder af Prinsessen, og så var jeg lige lidt hurtig, så fætter og kusine kunne få hjemmelavet bukser og bluse i julegave

Rigtig glædelig bag-jul, og godt nytår

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2011

LRJ

VIPpigen skriver:

Det er helt vildt, i morgen kl 11.02 er Lilje 2 måneder gammel, og hvor er tiden dog blevet af?? Der var sundhedsplejerske i dag, og hun vejer 4200 g og måler 56 cm. Hun sendte os sit første bevidste smil den 31 December, så det er da til at huske.

Der følger lige lidt billeder af Prinsessen, og så var jeg lige lidt hurtig, så fætter og kusine kunne få hjemmelavet bukser og bluse i julegave

Rigtig glædelig bag-jul, og godt nytår

Hvor er hun bare dejlig søde og Hvor bliver hun stor nu skal jeg altså snart have hende set

Anmeld

3. januar 2011

VNB

nåååårh hvor er hun altså bare SØD!  er helt vildt med billedet hvor hun har nytårs hat på

Hun vokser også godt kan jeg se. SKØNT!

og sikke fine bukser med skildpader på! det er måske nogle man kan bestille????  

Anmeld

3. januar 2011

smutti1975

hvor er hun nuser og ja jeg tænkte det samme med bukserne

Anmeld

3. januar 2011

VIPpigen

Lone H. skriver:

Hvor er hun bare dejlig søde og Hvor bliver hun stor nu skal jeg altså snart have hende set

Tak søde. Ja, syntes det går alt for hurtigt pludselig.

Håber da vi snart kan ses igen hvertfald

Anmeld

3. januar 2011

VIPpigen

VNB skriver:

nåååårh hvor er hun altså bare SØD!  er helt vildt med billedet hvor hun har nytårs hat på

Hun vokser også godt kan jeg se. SKØNT!

og sikke fine bukser med skildpader på! det er måske nogle man kan bestille????  

Tusind tak, hun var helt i festhumør og ville bestemt ikke sove nytårsaften.

Det skulle nok kunne klares med de bukser, de laves i str 50/56 56/62 62/68 68/74.  Men har ikke meget hjemme af stoffet med skildpadder, så skal vide besked snart...

De kan laves for 125 og det er så med porto

Anmeld

3. januar 2011

VIPpigen

smutti1975 skriver:

hvor er hun nuser og ja jeg tænkte det samme med bukserne

Mange tak

Bukserne kan laves, men skal bestilles snart, se indlæget ovenover

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.