tvillinge maver i uge 7+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.564 visninger
10 svar
0 synes godt om
3. januar 2011

Trine89

Hej, 

Hvor hurtigt voksede I, jer med tvillinger i maven?? 

fordi jeg har fået flere kommentar på om jeg er sikker på jeg kun er i 8. uge... 

og så kan jeg ikke lade være med at tænke alle tankelig tanker om det. hehe.. 

Jeg har desværre ikke lige noget billede pt. jeg kan ligge ind da jeg ikke sidder ved min egen computer..

men da I ventede tvillinger var der så tydelig mave tidligt??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2011

mariannemor1

Jeg har en veninde hun ventede tvillinger og hendes mave voksede med raket fart.. man kunne se hun allerede havde mave på fra uge 7 men hun havde også født før..

Anmeld

3. januar 2011

Manakauapo

Åh gud Trine! Nu troede jeg jo lige..  Du gav mig ihvertfald et kæmpe chok... hæhæ

Jeg kender efterhånden et par stykker, der har fået tvillinger og de er bare vokset med raketfart. Men kvinder med kun en-barns-graviditeter ved jeg, også kan se store ud hurtigt

Anmeld

3. januar 2011

Trine89

mariannemor1 skriver:

Jeg har en veninde hun ventede tvillinger og hendes mave voksede med raket fart.. man kunne se hun allerede havde mave på fra uge 7 men hun havde også født før..

okey  

jah jeg er jo så førstegangs hehe.

Og det der jo også derfor jeg syntes at det er vildt at at jeg allerede syntes der er SÅ tydeligt.. 

Men tak for svar .

Anmeld

3. januar 2011

Trine89

Kageteenageren skriver:

Åh gud Trine! Nu troede jeg jo lige..  Du gav mig ihvertfald et kæmpe chok... hæhæ

Jeg kender efterhånden et par stykker, der har fået tvillinger og de er bare vokset med raketfart. Men kvinder med kun en-barns-graviditeter ved jeg, også kan se store ud hurtigt

Ingen grund til forskrækkelse (endnu).. 

Ved jo ikke om der er jo.. men syntes bare det er vildt at min mave er stort når nu det er første gang.. 

og det er jo lidt hvis den blive ved med at vokse som nu. så kan det jo godt være jeg ikke kan blive ved med at "gemme" maven.. 

Anmeld

3. januar 2011

Caroline86

Trine89 skriver:

okey  

jah jeg er jo så førstegangs hehe.

Og det der jo også derfor jeg syntes at det er vildt at at jeg allerede syntes der er SÅ tydeligt.. 

Men tak for svar .

husk hvordan jeg så ud, smukke

lige nu er alle fedtdepoterne ved at samle sig på mave og hofter og det går for nogen forrygende stærkt og for andre ser man det nærmest ikke! Det kommer an på hvor og hvordan flæsket sætter sig ("indvendigt eller udvendigt" hvis du forstår)...

Det jeg mener er bare at det altså ikke behøver være tvillinger (eller 5-linger) bare fordi maven hurtigt vokser

Anmeld

3. januar 2011

Trine89

Caroline86 skriver:

husk hvordan jeg så ud, smukke

lige nu er alle fedtdepoterne ved at samle sig på mave og hofter og det går for nogen forrygende stærkt og for andre ser man det nærmest ikke! Det kommer an på hvor og hvordan flæsket sætter sig ("indvendigt eller udvendigt" hvis du forstår)...

Det jeg mener er bare at det altså ikke behøver være tvillinger (eller 5-linger) bare fordi maven hurtigt vokser

haha nej nej det ved jeg som også godt hehe

Meeen min tanker har det jo nu også bare med at løbe afsted med mig når der er nogen der nævner noget hehe

Og så blev jeg jo bare lige lidt nysgerrig.

Anmeld

3. januar 2011

Rebecca55

Trine89 skriver:

Hej, 

Hvor hurtigt voksede I, jer med tvillinger i maven?? 

fordi jeg har fået flere kommentar på om jeg er sikker på jeg kun er i 8. uge... 

og så kan jeg ikke lade være med at tænke alle tankelig tanker om det. hehe.. 

Jeg har desværre ikke lige noget billede pt. jeg kan ligge ind da jeg ikke sidder ved min egen computer..

men da I ventede tvillinger var der så tydelig mave tidligt??

jeg venter trillinger og går ind i 12 uge i morgen, men er først inden for den sidste uge rigtig begyndt at kunne se det buler. Men nu går det så også rigtig stærkt.

Så tror det er meget forskelligt.

Men held og lykke med det...

Anmeld

3. januar 2011

Trine89

Rebecca55 skriver:

jeg venter trillinger og går ind i 12 uge i morgen, men er først inden for den sidste uge rigtig begyndt at kunne se det buler. Men nu går det så også rigtig stærkt.

Så tror det er meget forskelligt.

Men held og lykke med det...

hehe mange tak for svar.. 

Jeg ved godt det er meget forskelligt hvor det er.. 

hihi.. men jah mine tanker løber sig bare en tur en gang i mellem.. hehe.. 

finder først ud af hvor mange der er den 8 feb. når jeg skal til NF

Anmeld

3. januar 2011

Rebecca55

Trine89 skriver:

hehe mange tak for svar.. 

Jeg ved godt det er meget forskelligt hvor det er.. 

hihi.. men jah mine tanker løber sig bare en tur en gang i mellem.. hehe.. 

finder først ud af hvor mange der er den 8 feb. når jeg skal til NF

Det kender jeg alt for godt. Jeg er heller ikke for gode venner med mine homoner, som fare rundt i hovedet på mig... He he

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.