Kønnet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

327 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. januar 2011

mariannemor1

Ville i vide hvad kønnet er?? jeg venter mit 3 barn og skal til scanning her den 19 januar.. Meeeen jeg kan ikke finde ud af om jeg vl vide det...!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2011

2babygirls

mariannemor1 skriver:

Ville i vide hvad kønnet er?? jeg venter mit 3 barn og skal til scanning her den 19 januar.. Meeeen jeg kan ikke finde ud af om jeg vl vide det...!

Både og..

Er pisse nysgerrig så vi fik det af vide, men uhhh ville da også gerne have haft den store overraskelse !!!

Anmeld

3. januar 2011

B&J

nej vil aldrig vide hvad mit barns køn er

Anmeld

3. januar 2011

ChatH

mariannemor1 skriver:

Ja jeg ville absolut få det af vide... er ikke til hvid og beige i store mængder synes det er nemmere at forberede det inden barnet kommer

Anmeld

3. januar 2011

Hvem?

mariannemor1 skriver:

Ja, vi har fået det af vide begge gange, vi syntes det var super herligt, at "den" ikke længere var en "den", men i vores tilfælde en dreng begge gange

Anmeld

3. januar 2011

Lotus86

Vi har selv lige fået af vide at vi venter os en lille dreng, og jeg kan slet ikke forestille mig ikke at vide det. Det hele er blevet meget mere realistisk nu, og føler mig meget mere knyttet til den lille allerede, nu det jo en 'han' og ikke bare en 'den'

Anmeld

3. januar 2011

mariannemor1

hmmm synes det er svært..!Men det kan være jeg ved nærmere om det når jeg er til scanningen, det må tiden vise.! Der er jo ikke så længe til..   Jeg har 2 drenge i forvejen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.