Ja dem skal der altså være plads til. Hold nu op, hvor jeg knokler med eksamenslæsningen, hjemmet sejler og mit hoved er ved at eksplodere...men om 9 dage, så er de fire eksamener overstået, og alt kan forhåbentlig komme tilbage til normal igen!!! Og det er vi nogle stykker der glæder os til i det lille hjem!!
Vi har haft en god jul og en skøn nytårsaften - dog har vi været en del plaget af sygdom. Jeg lå syg 2. juledag med mavevirus (jeg tabte mig 2 kg på 1½ døgn!!), som resten af familien heldigvis slap udenom! Men Lina har haft et meget mærkeligt sygdomsforløb, som vi ikke rigtig er blevet kloge på - hun havde feber i en uge frem til tirsdag inden jul, hvor hun kom i penicillin-behandling mod MØB, så var hun feberfri i præcis den uge, hun var på penicillin, og så fik hun feber i to døgn igen, så havde hun to feberfrie døgn (nytårsaften inkl), hvorefter hun meget pludseligt fik 40 i feber 1. januar
- den feber var væk søndag morgen og var til gengæld erstattet af noget mærkeligt udslæt på begge ben (røde plamager med en radius på ca. 2 cm - de var ikke hævede eller generede), de forsvandt i løbet af formiddagen, men da hun blev taget op fra sin lur havde hun en stor rød plamage under det ene øje, som var hævet....den var væk i løbet af en time
her i morges havde hun endnu et par røde plamager - nu på hoften 
det er virkelig mærkeligt, men hun virker ikke generet af det...så hun er i vugger idag...
Og så har Annika og jeg haft lus i ferien... 
...så nu bliver den lille familie kæmmet og luseshampooen har naturligvis også været i brug...
Men altså, ferien har nu været god til trods
selvom det er MEGET begrænset, hvor meget ferie jeg har haft. Pelle har været meget alene med pigerne og de har hygget sig, mens jeg har knoklet med eksamenslæsningen i 8-10 timer hver dag
men jeg bliver ih så klog, og glæder mig til d. 12. januar, hvor alle fire eksamener er ovre....og jeg kun har specialet at tænke på!
Her en hel masse billeder af mine dejlige piger, der bare bliver SÅ store...især Lina vokser virkelig - både fysisk og mentalt! Hun snakker efterhånden i småsætninger...det er så fantastisk at opleve!
GLÆDELIG bagJUL OG RIGTIG GODT NYTÅR til alle jer skønne NS-damer!!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld