Overspringshandling!! (inkl billeder ;))

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

361 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. januar 2011

Ida.

Ja dem skal der altså være plads til. Hold nu op, hvor jeg knokler med eksamenslæsningen, hjemmet sejler og mit hoved er ved at eksplodere...men om 9 dage, så er de fire eksamener overstået, og alt kan forhåbentlig komme tilbage til normal igen!!! Og det er vi nogle stykker der glæder os til i det lille hjem!!

Vi har haft en god jul og en skøn nytårsaften - dog har vi været en del plaget af sygdom. Jeg lå syg 2. juledag med mavevirus (jeg tabte mig 2 kg på 1½ døgn!!), som resten af familien heldigvis slap udenom! Men Lina har haft et meget mærkeligt sygdomsforløb, som vi ikke rigtig er blevet kloge på - hun havde feber i en uge frem til tirsdag inden jul, hvor hun kom i penicillin-behandling mod MØB, så var hun feberfri i præcis den uge, hun var på penicillin, og så fik hun feber i to døgn igen, så havde hun to feberfrie døgn (nytårsaften inkl), hvorefter hun meget pludseligt fik 40 i feber 1. januar  - den feber var væk søndag morgen og var til gengæld erstattet af noget mærkeligt udslæt på begge ben (røde plamager med en radius på ca. 2 cm - de var ikke hævede eller generede), de forsvandt i løbet af formiddagen, men da hun blev taget op fra sin lur havde hun en stor rød plamage under det ene øje, som var hævet....den var væk i løbet af en time  her i morges havde hun endnu et par røde plamager - nu på hoften  det er virkelig mærkeligt, men hun virker ikke generet af det...så hun er i vugger idag...

Og så har Annika og jeg haft lus i ferien...  ...så nu bliver den lille familie kæmmet og luseshampooen har naturligvis også været i brug...

Men altså, ferien har nu været god til trods selvom det er MEGET begrænset, hvor meget ferie jeg har haft. Pelle har været meget alene med pigerne og de har hygget sig, mens jeg har knoklet med eksamenslæsningen i 8-10 timer hver dag  men jeg bliver ih så klog, og glæder mig til d. 12. januar, hvor alle fire eksamener er ovre....og jeg kun har specialet at tænke på!

Her en hel masse billeder af mine dejlige piger, der bare bliver SÅ store...især Lina vokser virkelig - både fysisk og mentalt! Hun snakker efterhånden i småsætninger...det er så fantastisk at opleve!

GLÆDELIG bagJUL OG RIGTIG GODT NYTÅR til alle jer skønne NS-damer!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2011

ooo

Ihh altså Ida, du ser bare så RAR ud. Som en der giver nogle rigtig gode krammere.

Kan godt forstå du glæder dig til at få eksamenerne overstået, det er så dræbende at læse til eksamen.

Her ligner hjemmet også et bombet lokum, jeg har intet overskud til at lave noget, hver gang jeg forsøger mig med en opvask eller noget støvsugning ender det med at jeg kaster vildt op, så det er nu officielt blevet Niels bord at sørge for det. (og han har en meget lavere tærskel for hvornår der skal gøres rent end mig...)

Anmeld

3. januar 2011

Ida.

Metchen skriver:

Ihh altså Ida, du ser bare så RAR ud. Som en der giver nogle rigtig gode krammere.

Kan godt forstå du glæder dig til at få eksamenerne overstået, det er så dræbende at læse til eksamen.

Her ligner hjemmet også et bombet lokum, jeg har intet overskud til at lave noget, hver gang jeg forsøger mig med en opvask eller noget støvsugning ender det med at jeg kaster vildt op, så det er nu officielt blevet Niels bord at sørge for det. (og han har en meget lavere tærskel for hvornår der skal gøres rent end mig...)

Jamen jeg er en meget rar person men tror nu aldrig jeg har fået at vide, at jeg ser rar ud

Åh din stakkel, det må simpelthen være så grumt at være så kvalme- og opkastramt!! Det er altid noget, at det er med et godt formål, at du går alt det igennem

Anmeld

4. januar 2011

Ida.

Rykker lige den her op

Anmeld

4. januar 2011

msax

man skal ikke skamme sig over gerne at ville vise sine dejlige unger frem. Det ser ud til at i havde en rigtig dejlig jul.

Puha - kan godt huske det der eksamensstress og rod og rengøring der ikke lige blev gjort noget ved...

skal du have lidt rengøringshjælp? malte og jeg triller gerne ud til dig i næste uge og går en tur med støvsugeren og nupper en opvask, mens du flittigt læser i dine bøger.

også må det da forresten være på sin plads at vi kører ud til camilla og dicte og inspicerer det fine nye hjem når eksamen er overstået.

SMIL fra Mette

Anmeld

5. januar 2011

Ida.

msax skriver:

man skal ikke skamme sig over gerne at ville vise sine dejlige unger frem. Det ser ud til at i havde en rigtig dejlig jul.

Puha - kan godt huske det der eksamensstress og rod og rengøring der ikke lige blev gjort noget ved...

skal du have lidt rengøringshjælp? malte og jeg triller gerne ud til dig i næste uge og går en tur med støvsugeren og nupper en opvask, mens du flittigt læser i dine bøger.

også må det da forresten være på sin plads at vi kører ud til camilla og dicte og inspicerer det fine nye hjem når eksamen er overstået.

SMIL fra Mette

Tænkte, at jeg mon var blevet helt glemt her i al den stress, der har været den sidste 1½ måned!!

Nu er jeg så midt i eksamenerne - har idag overstået den første. De første tre er skriftlige, så dem er der jo en masse ventetid på at få resultaterne af - og det HADER jeg bare...men det er jo vilkårene! Svarene på dem kommer vist først en gang i februar

Tak for tilbuddet om rengøringshjælp, det er VIRKELIG sødt af dig, men begynder at kunne se en ende på ræset og fra onsdag næste uge har jeg fri resten af ugen! Så der skal al julepynt pilles ned (for ja, så travlt har vi haft, at det stadig "pynter" huset og er ved at blive hys af at kigge på det, men har vitterligt ikke mulighed for at få det pillet ned )

Og ja tak til at besøge Camilla og Dicte-pigen, når de er kommet så meget på plads, at de har lyst til at få gæster det kunne være superhyggeligt! Vil også meget gerne se dig og Malte-bassen igen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.