Jeg havde set frem til vores juleferie, julen og nytår. Men her sidder jeg med dårlige minder og få gode minder. Jeg fik mange gode gaver, og Emma og Simon nyd og at sidde og åben julegaver og jeg fik en masse krammer af min ældrste datter, simon forstår ikke så meget endnu, men han blev meget glad for en bamse som ingen andre måtte røre....
Nu til smerte, mit forhold til børnes far, har virkelig været under pres. Det er svære at få parholdforholdet til at forgenere efter man har fået børn. Jeg er så ked af og vred, mit hjerte koger over.
Han var ikke i julestemming og jeg havde glædet mig meget, han sad bare som en sur citron, og var ikke glad for gaverne overhovedet..sådan virket det på mig..Men ved godt hvordan ens humør kan være. Men juledagene der snakket vi ikk ret meget sammen. Vi råber kun af hinanden....
Vi aflystet at holde nytår hos hans søster, hvilket gjorde at vi ikke rigtigt snakker med dem mere. Vi skrev en sms, for at få tingerne på bordet, men hun får det vendt til at vi ikke gider dem mere, jeg synes at det er nok kaos i mit el vores liv....

Anmeld