Har det lidt mærkeligt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

474 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. januar 2011

malenecl

Har kvalme i øverste del af maven, ved godt det lyder lidt mærkeligt. Men det er faktisk vildt ubehageligt! Også kører det hele vejen op til halsen(altså kvalmen). Er 23+1 i dag, er det noget jeg skal være bekymret for? Har normalt ikke kvalme.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2011

SussieThyssen

malenecl skriver:

Har kvalme i øverste del af maven, ved godt det lyder lidt mærkeligt. Men det er faktisk vildt ubehageligt! Også kører det hele vejen op til halsen(altså kvalmen). Er 23+1 i dag, er det noget jeg skal være bekymret for? Har normalt ikke kvalme.

Det lyder som forstadierne til halsbrand.
Hvis jeg var dig, så ville jeg dampe ned på apoteket og få noget syreneutralicerende til gravide.
Efterhånden som livmoderen vokser opad trykker den mavesækken op og gør dermed afstanden mellem mavesæk og spiserør/hals kortere, så syren fra maven lettere kan komme op.
Det kan godt give den der kvalmeagtige fornemmelse.
Som sagt få noget syreneutralicerende og spis mange små måltider om dagen, især æbler og pærer eller lignende kan godt dæmpe det lidt.

Kærligst
Sussie

Anmeld

3. januar 2011

malenecl

SussieThyssen skriver:

Det lyder som forstadierne til halsbrand.
Hvis jeg var dig, så ville jeg dampe ned på apoteket og få noget syreneutralicerende til gravide.
Efterhånden som livmoderen vokser opad trykker den mavesækken op og gør dermed afstanden mellem mavesæk og spiserør/hals kortere, så syren fra maven lettere kan komme op.
Det kan godt give den der kvalmeagtige fornemmelse.
Som sagt få noget syreneutralicerende og spis mange små måltider om dagen, især æbler og pærer eller lignende kan godt dæmpe det lidt.

Kærligst
Sussie

Okay, tusind tak for svaret! Nu blev jeg lidt roligere

Anmeld

3. januar 2011

SussieThyssen

malenecl skriver:

Okay, tusind tak for svaret! Nu blev jeg lidt roligere

Kamillete og danskvand uden citrus er også godt.
Prøv selv af hvad du synes er bedst, men hold dig fra syreholdige produkter, så som kaffe, krydret mad olieholdige produkter og den slags.

Anmeld

3. januar 2011

RFG

Det lyder helt sikkert som begyndende halsbrand. Her er Mandler og Kakao eller mælk et hit :-)

Anmeld

3. januar 2011

malenecl

SussieThyssen skriver:

Kamillete og danskvand uden citrus er også godt.
Prøv selv af hvad du synes er bedst, men hold dig fra syreholdige produkter, så som kaffe, krydret mad olieholdige produkter og den slags.

Okay, igen tusind tak

Anmeld

3. januar 2011

malenecl

RFG skriver:

Det lyder helt sikkert som begyndende halsbrand. Her er Mandler og Kakao eller mælk et hit :-)

Okay, tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.