Har i set at Pomp de Luxe har minus 70% på alt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.440 visninger
21 svar
0 synes godt om
3. januar 2011

DK

Hej De Damer!

Jeg ville bare lige gøre opmærksom på at pomp de luxe har sat ALT ned med 70%

Jeg har lige købt 11 ting til Kirstine for 600 kr. inkl. levering! Se det er udsalg vi kan vi li!

Nu håber jeg bare det passer Ifølge deres størrelses guide, så skal hun have str. 122-128. Der er hendes mål, inkl. benlængde, lige det mindste, men hun er bare 128 cm. høj nu!? Men de kalder det også str. 7-8 år, og hun er jo kun lige blevet 7. Str. 134-140, 9/10 år må helt sikkert bliver for stort!?

I baby-størrelserne var der vist ikke meget tilbage, men til større børn var der da OK meget tilbage! Men tjek det ud!

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2011

Low

DK skriver:

Hej De Damer!

Jeg har lige købt 11 ting til Kirstine for 600 kr. inkl. levering! Se det er udsalg vi kan vi li!

Nu håber jeg bare det passer Ifølge deres størrelses guide, så skal hun have str. 122-128. Der er hendes mål, inkl. benlængde, lige det mindste, men hun er bare 128 cm. høj nu!? Men de kalder det også str. 7-8 år, og hun er jo kun lige blevet 7. Str. 134-140, 9/10 år må helt sikkert bliver for stort!?

I baby-størrelserne var der vist ikke meget tilbage, men til større børn var der da OK meget tilbage! Men tjek det ud!

Knus

fedt . tak for tippet .

Men de har vist meget udsolgt

Anmeld

3. januar 2011

DK

Low skriver:

fedt . tak for tippet .

Men de har vist meget udsolgt

Ja især i str. 80-98 var der tømt godt ud kunne jeg se!

Men Kirstines str. 122-128 var der stadig ret meget tilbage!

Anmeld

3. januar 2011

2babygirls

DK skriver:

Hej De Damer!

Knus

Ej hvad sker der lige for det... INTET at hente til Musen, selvom hun er laaangt fra stor nok endnu

Anmeld

3. januar 2011

L.J.L

hvor??

Anmeld

3. januar 2011

DK

linselouise skriver:

hvor??

www.pompdeluxe.dk

Anmeld

3. januar 2011

Low

DK skriver:

Ja især i str. 80-98 var der tømt godt ud kunne jeg se!

Men Kirstines str. 122-128 var der stadig ret meget tilbage!

Ja, det så jeg lige men billigt er det også

Anmeld

3. januar 2011

SaNiNa

Der er desværre ikke mere tilbage Nicklas kan passe

Anmeld

3. januar 2011

DK

Low skriver:

Ja, det så jeg lige men billigt er det også

Ja SUPER billigt!

Jeg plejer aldrig at købe deres ting, da det er "svært" kun at have få pomp de luxe ting. Altså det passer bare sammen, men ikke så godt sammen med andre mærker. Derfor bliver det alt for dyrt (for mig i alt fald) hvis jeg skal betale fuld pris for ex. 11 dele, som jeg har købt idag. Men når det er så billigt, så er det jo en anden snak!

Jeg købte mange tunika'er og tunika t-shirts. De er fine over cowboybukser her til foråret!

Anmeld

3. januar 2011

L.J.L

DK skriver:

www.pompdeluxe.dk

smarte mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.