tråden om de der skumlegegulve

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

468 visninger
8 svar
0 synes godt om
3. januar 2011

Gittemor09

fandt lige dette link på babysams hjemmeside og synes jeg ville lægge det herud, da mange herinde blev lidt nervøse om det der blev fortalt om dem, med at de var giftige o.s.v

http://www.babysam.dk/legegulve-uden-formamid.aspx

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2011

2babygirls

Gittemor09 skriver:

fandt lige dette link på babysams hjemmeside og synes jeg ville lægge det herud, da mange herinde blev lidt nervøse om det der blev fortalt om dem, med at de var giftige o.s.v

http://www.babysam.dk/legegulve-uden-formamid.aspx

lavede også den tråd her i weekenden, og nu er brikkerne hevet frem til leg, og de er et HIT

Anmeld

3. januar 2011

Gittemor09

Tina&Martin skriver:

lavede også den tråd her i weekenden, og nu er brikkerne hevet frem til leg, og de er et HIT

ej, sorry.. det er da mig der har været for hurtig med den tråd uden at kigge det hele igennem... men så kan folk da ikke blive i tvivl når der er flere tråde

jeg havde også nogle til sofie her... men mine forældres hvalp havde været inde på dem og tisse.. og kunne simpelthen ikke få dem rene igen.. så mon ikke hun skal have nogle nye nu hun snart er 1½ og kan lave hule med dem

Anmeld

3. januar 2011

2babygirls

Gittemor09 skriver:

ej, sorry.. det er da mig der har været for hurtig med den tråd uden at kigge det hele igennem... men så kan folk da ikke blive i tvivl når der er flere tråde

jeg havde også nogle til sofie her... men mine forældres hvalp havde været inde på dem og tisse.. og kunne simpelthen ikke få dem rene igen.. så mon ikke hun skal have nogle nye nu hun snart er 1½ og kan lave hule med dem

Nemlig... Frem med nogle tråde, så vi ikke er usikre mere!!

Ja det er da brand ærgeligt, vi smed vores på gulvet igår, og vupti så lå der en smal-fed hunkat og nød livet der haha... Men Madeleine er nu også glad for farverne!!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. januar 2011

Gittemor09

Tina&Martin skriver:

Nemlig... Frem med nogle tråde, så vi ikke er usikre mere!!

Ja det er da brand ærgeligt, vi smed vores på gulvet igår, og vupti så lå der en smal-fed hunkat og nød livet der haha... Men Madeleine er nu også glad for farverne!!!

hehe lige præcis for de er nu herlige til de små.. og holder fodkulden væk

ej, hvor er den dog bare herlig den kat der

lige pt. bo mig og sofie hjemme hos mine forældre..

men har så fået mig en ny kæreste (er på vej mod 7. måned), og vi har snakket om at skal flytte sammen, når vi har fundet noget godt hvor jeg kan have hestene og mine to små hunde....

og så er der plads til vores piger og deres ting, uden mine forældres hunde driller

Anmeld

3. januar 2011

2babygirls

Gittemor09 skriver:

hehe lige præcis for de er nu herlige til de små.. og holder fodkulden væk

ej, hvor er den dog bare herlig den kat der

lige pt. bo mig og sofie hjemme hos mine forældre..

men har så fået mig en ny kæreste (er på vej mod 7. måned), og vi har snakket om at skal flytte sammen, når vi har fundet noget godt hvor jeg kan have hestene og mine to små hunde....

og så er der plads til vores piger og deres ting, uden mine forældres hunde driller

Skønt... Ville nu også ønske vi havde en større stuen

Sådan en kravlegård fylder nu meget når stuen er kombineret med køkkenet

fingre for at I finder STEDET hvor der er plads til frihed og leg!!

Anmeld

3. januar 2011

Gittemor09

Tina&Martin skriver:

Skønt... Ville nu også ønske vi havde en større stuen

Sådan en kravlegård fylder nu meget når stuen er kombineret med køkkenet

fingre for at I finder STEDET hvor der er plads til frihed og leg!!

jeg har jo den der drøm om at være den kvindelige udgave af bonderøven i hobby plan selvfølgelig.. men havde vores egen køkkenhave, og klare os selv på bedst mulige måde..!!

så mon ikke ønskegården dukker op på et tidspunkt... det satser vi på, med alle de dyr vi gerne vil have...! og tak for  fingre

Anmeld

3. januar 2011

2babygirls

Gittemor09 skriver:

jeg har jo den der drøm om at være den kvindelige udgave af bonderøven i hobby plan selvfølgelig.. men havde vores egen køkkenhave, og klare os selv på bedst mulige måde..!!

så mon ikke ønskegården dukker op på et tidspunkt... det satser vi på, med alle de dyr vi gerne vil have...! og tak for  fingre

HAHA, ja det er jo også genialt med en køkkenhave !!!

Anmeld

3. januar 2011

Gittemor09

Tina&Martin skriver:

HAHA, ja det er jo også genialt med en køkkenhave !!!

ja, det er nemlig.. så kan vores piger også være kreative til den tid de ELSKEEER frugt og grønt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.