Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Åhh for satan da hvor blev det hurtigt den 2. januar hvor gemalen og jeg startede på kur. nu går den bare ikke længere, vi er simpelthen for fede. jeg skal tabe mig i hvert fald 10 kilo og manden er nog oppe omkring 18 kilomen igår startede vi så. vi har meldt os til det der madlog.dk hvilket jeg tror bliver super fintsamtidig har vi indgået væddemål med min svigerfar den der har tabt mindst den 2.april i procent skal give en middag jeg har dog et mål om at have tabt mig en masse allerede til Valdemars barnedåb den 26. feb.
men syntes det er pisse svært og kan godt mærke at min krop er vant til at æde diverse lækkerier hele tiden, men man siger jo at de første par dage er de værste og indtil videre har jeg ikke på noget tidspunkt syndet. ingen cola ingen noget som helst... så jeg skal sku nok nå at blive et skår
Men det er så klamt hvad alt det sukker kan gøre ved en, idag står den da også på hovedpine fordi jeg intet sukker har fået..
nåh bare lige et indlæg fra mig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Chatarina du giver mig helt dårlig samvitighed Jeg vil jo gerne tabe mig 8 kg inden vi skal giftes i juni, men jeg kan simpelthen ikke tage mig sammen. Jeg havde ellers besluttet at nu skulle det være, men må ærligt indrømme at jeg allerede har spist et par chokolade kiks idag Det kunne være jeg skulle tjecke den der madlog.dk ud.
Jeg er sikker på du nok skal vinde det vædemål
Karo skriver: Chatarina du giver mig helt dårlig samvitighed Jeg vil jo gerne tabe mig 8 kg inden vi skal giftes i juni, men jeg kan simpelthen ikke tage mig sammen. Jeg havde ellers besluttet at nu skulle det være, men må ærligt indrømme at jeg allerede har spist et par chokolade kiks idag Det kunne være jeg skulle tjecke den der madlog.dk ud. Jeg er sikker på du nok skal vinde det vædemål
du ville krumme tær hvis du vidste hvor meget jeg har ÆDT her i julen og mener virkelig ÆDT!!!!! nu går den bare ikke mere jeg har ikke et par bukser jeg kan lukke så pt er det leggins Men er da sikker på du nok skal nå det inden juni har du kigget kjole og sådan?
Chatarina skriver: du ville krumme tær hvis du vidste hvor meget jeg har ÆDT her i julen og mener virkelig ÆDT!!!!! nu går den bare ikke mere jeg har ikke et par bukser jeg kan lukke så pt er det leggins Men er da sikker på du nok skal nå det inden juni har du kigget kjole og sådan?
Karo skriver: Nej jeg har ikke kigget efter kjole endnu, da jeg jo gerne ville have tabt mig inden. Mit problem er at jeg VED at hvis jeg tager mig sammen kan jeg nå min vægt om 2 måneder.Jeg starter imorgen, det LOVER jeg.
Nej jeg har ikke kigget efter kjole endnu, da jeg jo gerne ville have tabt mig inden. Mit problem er at jeg VED at hvis jeg tager mig sammen kan jeg nå min vægt om 2 måneder.Jeg starter imorgen, det LOVER jeg.
Tjek det der madlog ud, syntes det får ens øjne op for hvad man går og putter i hovedet
og så kan vi piske hinanden
jeg er os gået i gang.. har lige taget 5 kg på da jeg startet med p pillen igen ;( og dem har jeg lovet mig selv skal af igen her inden den 17
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128