Gravid og højhælede sko !!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.955 visninger
7 svar
0 synes godt om
3. januar 2011

Rebecca55

Jeg Har hørt at mens man er gravid skal man holde sig fra sko med hæle på, da det skulle kunne gøre at man får bækkenløsning !!!

Er der nogen som ved om det er sandt ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2011

Dansker i England

Jeg gik i højhælede sko hver dag i min graviditet og fik ikke bækkenløsning. Jeg kan desværre ikke fortælle dig, og det generelt er sådan, kun hvordan det var hos mig.

Anmeld

3. januar 2011

malenecl

Rebecca55 skriver:

Jeg Har hørt at mens man er gravid skal man holde sig fra sko med hæle på, da det skulle kunne gøre at man får bækkenløsning !!!

Har hørt at det kan give smerter i ryggen eller sådan. Men om det passer ved jeg faktisk ikke. Så kigger lige med

Anmeld

3. januar 2011

Momster89

Dansker i England skriver:

Jeg gik i højhælede sko hver dag i min graviditet og fik ikke bækkenløsning. Jeg kan desværre ikke fortælle dig, og det generelt er sådan, kun hvordan det var hos mig.

Det samme her

Anmeld

3. januar 2011

Tropez

Kig på HKH Mary hun er gravid med tvillinger og har altid høje sko på, tror det har noget at gøre med, hvad ens krop er vant til man har på 

Anmeld

3. januar 2011

JulieE

Bækkenløsning og brug af højhælede sko hænger ikke sammen. Bækkenløsning er hormonelt betinget.

Men dermed ikke være sagt, at man ikke kan få ondt i bækkenet eller ryggen af at gå i højhælede sko under graviditeten. Det er meget individuelt

Anmeld

3. januar 2011

Rebecca55

Tak for de hurtige svar...

Tror måske jeg prøver og så må jeg mærke efter om det er for hårdt. Synes bare det ville være lækkert stadig at kunne klæde sig feminint, med en lille hæl i ny og næ...

Anmeld

3. januar 2011

K.Rehder

Rebecca55 skriver:

Jeg har ALTID gået med høje støvler og lign siden jeg var 14...Er gravid i uge 30 og fejler absolut intet 

Tror måske at det kan øge ens risiko, men det er vel stadig meget forskelligt fra person til person.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.