Skal det se sådan ud?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.274 visninger
12 svar
0 synes godt om
3. januar 2011

FruEllingsen

Ja, Marcus er jo blevet udstyrret med et brandmærke lige midt i panden (takket være hans klodsede mor)

Nu er jeg lidt i tvivl.

Er det ok det ser sådan ud? det er 2 dage siden han fik det?, det er ligesom om det bløder en lille bitte smule i dag?

Er så bange for at der går betændelse i! hvordan plejer jeg det bedst muligt så det heler pænest???

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2011

Lone Jakobsen

tror det er helt normalt at det væsker lidt fra et brandsår. bare du holder det rent for skidt, så burde det hele af sig selv.

Anmeld

3. januar 2011

Hvem?

Drømmer skriver:

Ja, Marcus er jo blevet udstyrret med et brandmærke lige midt i panden (takket være hans klodsede mor)

Nu er jeg lidt i tvivl.

Er det ok det ser sådan ud? det er 2 dage siden han fik det?, det er ligesom om det bløder en lille bitte smule i dag?

Er så bange for at der går betændelse i! hvordan plejer jeg det bedst muligt så det heler pænest???

Det ser pænt og ren ud på billedet

Anmeld

3. januar 2011

lisbethita

Drømmer skriver:

Nu er jeg lidt i tvivl.

Hej ;-) Jeg tror altså også det ser helt normalt ud!! Hvis du har lidt Elisabeth Eight Hour...eller....måske bare sørge for, at det er rent og så lade det få luft? Det skal nok gå!!

Kram

Anmeld

3. januar 2011

MetteMe

lisbethita skriver:

Hej ;-) Jeg tror altså også det ser helt normalt ud!! Hvis du har lidt Elisabeth Eight Hour...eller....måske bare sørge for, at det er rent og så lade det få luft? Det skal nok gå!!

Kram

Ville nok ikke bruge eight hour cream til børn, da der er enormt mange hormonforstyrrende stoffer i den

Anmeld

3. januar 2011

SussieThyssen

Drømmer skriver:

Nu er jeg lidt i tvivl.

Jamen dog, sikke da noget.
Men det ser fint ud.
Lad det være i helt i fred, og hvis det siden skulle snaske lidt, så bad det forsigtigt med lidt lunken kamillete og lad det lufttørre.

Kærligst
Sussie

Anmeld

3. januar 2011

Cris

Det ser fint rødt ud, sådan som en brændtsår skal se ud!   Det ser om om den er godt på vej, små børn kan hele utrolig hurtigt! Hvis der kommer noget gul "guf" ud eller noget lignende, så kan du tager ham til tjek, men ellers det ser som om den skal nok hele. Smør ham med lidt oliven olie en gang i mellem og med noget creme lavet til det formål de andre en gang i mellem, hvis der er brug for og så lad den luft tørre, og om få dage ville du mærke forskel. God bedring til ham (og også til den klodsede mor, som helt sikker få lidt ondt i hjertet hver gang hun kikker på ham...)

Anmeld

3. januar 2011

Magsen

SussieThyssen skriver:

Jamen dog, sikke da noget.
Men det ser fint ud.
Lad det være i helt i fred, og hvis det siden skulle snaske lidt, så bad det forsigtigt med lidt lunken kamillete og lad det lufttørre.

Kærligst
Sussie

sussie du snakker jo ikke om andet end kamillete

Anmeld

3. januar 2011

Vingummien

Det ser da fint og rent ud Tror ikke der er noget der. Ser ud til at hele fint.

Kommer altid til at se lidt værre ud inden det heler

Anmeld

3. januar 2011

Mimbi

Tror også det ser fint ud  

Men måske du skulle overveje at smørre det med aloe vera det hjælper rigtig godt

Min bror brændte sig her i nytåret i hele venstre side af ansigtet, han smørrede straks aloe vera på og da han 1 time og 20 min efter kom på sygehuset og lægen fik kigget på hans ansigt sagde lægen at det klart havde hjulpet at min bror havde smørret ansigtet med aloe vera

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.