Ny - hvor gammel var jeres barn til dåben?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2011

M.O.A.R.

2 mdr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2011

B&J

Daniel var 5mdr da han blev døbt

Anmeld

3. januar 2011

birthee

Frederik er født den 14. maj, og blev døbt den 15. september... Så det bliver næsten 4 måneder... Den lille ny skal jo efter termin komme til verden omkring den 6. april, og skal døbes den 20. august... Så den bliver næsten 4½ måned - håber den kan være i dåbskjolen... Det er nemlig også sådan en familie-ting...

Anmeld

3. januar 2011

LIZO

liam var 4 måneder

og med zoey valgte vi at holde dåb og 1 års fødselsdag sammen

Anmeld

5. januar 2011

sandratobias

Tobias var 6 mdr... 

Anmeld

5. januar 2011

Kløver

Jeg har ikke født endnu, men vi skal holde dåb, når den lille er ca 2-3 mdr, har termin 3 marts og dåben er planlagt midt i maj, så bliver jo alt efter, hvornår den lille vil ud i verden

Anmeld

5. januar 2011

loppen82

SanneBoe skriver:

Som overskriften lyder

Min den ældste var 4 ½ mdr da han blev døbt.

Nr 2 var 3 mdr 

Nr 3 var 4 mdr

Anmeld

5. januar 2011

ekzunz

Jeg er så ikke så kvik, så jeg har trykket på 5 mdr, men han blev født 8.dec og døbt 24. marts - det giver ikke heeeelt 5 mdr vel???

Klara blev navngivet og først døbt da hun var 11 mdr. - men hun er og var en bette fis, så hun kunne stadig være i famile-dåbskjolen

Anmeld

5. januar 2011

Moar2011

vores guldklump er ikke født endnu. men er sat til den 1Juni og han skal døbes inden August . så manden kan være med inden han rejser i 6mdr.

Anmeld

5. januar 2011

Moar2011

Znuzke skriver:

Jeg er så ikke så kvik, så jeg har trykket på 5 mdr, men han blev født 8.dec og døbt 24. marts - det giver ikke heeeelt 5 mdr vel???

Klara blev navngivet og først døbt da hun var 11 mdr. - men hun er og var en bette fis, så hun kunne stadig være i famile-dåbskjolen

kan man godt bare navnegive ens barn og holde barnedåb senere eller ?

hvorfor navngiver man og døber dem senere ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.