burde man klage til grill stedet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.535 visninger
14 svar
0 synes godt om
3. januar 2011

JuelZ

Min Mand og jeg købte igår aftes en omgang grill mad fra Rudsvedby dvs burger pommes og en salat m. kylling...

Burgeren var EKSTREM stærk og kødet var ikke helt optimalt - hvori jeg tror at krydderierne skulle gøre at man ik ku smage der var noget i vejen med kødet... vi spiste en halv burger men alligevel
Få timer efter får vi begge en ordentlig omgang - undskyld ordet SKIDE MAVE! hvor det brænder og gør helveds ondt og hertil morgen er vi stadig syge i maven og har begge hele natten nærmest brækket over kors på toilettet og lavet over kors...

Burde man give en klage eller skal man bare lade det ligge?

Hilsen den ekstrem syge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2011

Happiness

Helt klart klage! Det er for ringe. Man kan jo blive alvorlig syg af det.

Så klag, før endnu flere bliver syge!

Anmeld

3. januar 2011

Missi

Vil helt klart klage og så smutte til lægen for at få tjekket for madforgiftning

Anmeld

3. januar 2011

JuelZ

vil os ekstrem gerne klage men er så dårlig til det og får det altid til at lyde som om at jeg sviner personer til :/ men så sætter jeg sku manden i arbejde

Anmeld

3. januar 2011

Lone Jakobsen

jeg ville også klart klage... det er sørme ikke okay.

Anmeld

3. januar 2011

SaNiNa

I skal da klart klager.

Der er sikkert også andre af deres kunder som er blevet syge.

Håber snart i er friske igen

Anmeld

3. januar 2011

K&S

KLAG KLAG, det er ikke i orden...!

Anmeld

3. januar 2011

slettet_7530

TinaMajdah91Juel skriver:

Min Mand og jeg købte igår aftes en omgang grill mad fra Rudsvedby dvs burger pommes og en salat m. kylling...

Burgeren var EKSTREM stærk og kødet var ikke helt optimalt - hvori jeg tror at krydderierne skulle gøre at man ik ku smage der var noget i vejen med kødet... vi spiste en halv burger men alligevel
Få timer efter får vi begge en ordentlig omgang - undskyld ordet SKIDE MAVE! hvor det brænder og gør helveds ondt og hertil morgen er vi stadig syge i maven og har begge hele natten nærmest brækket over kors på toilettet og lavet over kors...

Burde man give en klage eller skal man bare lade det ligge?

Hilsen den ekstrem syge

Hvis det normalt er et sted i ikke får ondt i maven af at spise mad fra ville jeg klart gøre dem opmærksomme på det men er det noget i har hørt om før ville jeg tage kontakt til fødevarekontrollen så de kunne inspicere stedet

Anmeld

3. januar 2011

JuelZ

Albertesmor skriver:

Hvis det normalt er et sted i ikke får ondt i maven af at spise mad fra ville jeg klart gøre dem opmærksomme på det men er det noget i har hørt om før ville jeg tage kontakt til fødevarekontrollen så de kunne inspicere stedet

vi bliver normalt ikke syge af deres mad, vi har dog aldrig spist deres burgere før igår men resten vi har fået derfra har været i orden - tror vi..

Anmeld

3. januar 2011

JuelZ

En lang klage er røget afsted nu ! både telefonisk og på mail !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.