Føler så meget med dig, og kender udmærket den tomme følelse du sidder tilbage med.
Da vi fik af vide vi ventede tvillinger, og måtte indse vi ikke kunne få solgt lejligheden foreløbig (uden et mega tab), besluttede vi ligeledes at skille os af med vores dejlige mops Max. Det skal siges at vi ikke må have hund her hvor vi bor. Så tanken om jeg med nybagte tvillinger, skulle snige mig ned fra 2 sal. med en hund ikke synes jeg ikke var optimal. Vi var bla. ligeledes bange for at tvillingerne ville tage for meget tid, så Max ville blive tilsidesat, hvilket ikke var fair. Så det og en masse andre faktorer gjorde, at vi også gav ham væk. Han er i dag hos en rigtig god arbejdskollega, hendes mand og lille datter på 7 år. Er som dig ikke i tvivl om han har det rigtig godt. Men NØJ hvor jeg savner ham, og fortryder ligesom dig, at jeg ikke har beholdt ham 
Vi har netop passet ham her mellem jul og nytår. Og selv om det endte med vi "kun" har fået en lille pige, kunne jeg godt se han tog meget tid. især når man bor i lejlighed, og ikke har mulighed for at kunne lukke ham ud i en have ind i mellem. Men for pokker hvor jeg savner at bare kunne putte med ham i sofaen, at have hans dejige selskab når man går... ja savner bare ALT ved den dejlige hund, for de er jo ligesom ens familie 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld