Heiiii Tøser
I nævner jo altid, at ingen spørgsmål er for mærkelige herinde. Så nu kaster jeg altså håndklædet i ringen, og kommer hermed med mit hidtil mærkeligste spørgsmål... Men tiltræng til hjælp er dog ikke mindre af den grund 
Kender desværre nok svaret på forhånd, men hvordan filan ændrer man på de små puds bummelumrytme?
Herhjemme er vi i øjeblikket igang med træning af søvnrytme, som gerne skulle hedder i seng kl. 19 og op igen kl. 07 næste morgen. Problemet er bare at Emma på klokkeslættet de sidste 14 dage vågner kl. 06.00, grundet hun skal bummelumme. Temmelig bad timing, da det naturligvis er helt umuligt og slet ikke kan betale sig, at ligge hende igen, efter jeg har skiftet hende.
Ved naturligvis godt det kan tage lang tid før en rigtig søvnrytme er indført, men synes altså bare at kl. 06 er lidt for tidligt at stå op, når det drejer sig om bleskift 
Så er der nogen af jer der kender nogen gode tricks til at ændre bummelumrytmen på, så den evt. kunne ligge om aften eller eftermiddagen... ja alt andet end nat og tidlig morgen? 
Anmeld