Panik!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

526 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. januar 2011

FruEllingsen

Virkeligheden står og bider mig i røven.

Det er sq i morgen jeg starter på arbejde igen!!!

Hvorfanden blev min barsel lige af. Er da slet ikke klar til ikke at skulle være sammen med min lille mus hele tiden

Kan slet ikke lige overskue det.

Hvordan bliver jeg bedst mulig klar til i morgen?????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2011

Pige2009

Drømmer skriver:

Hvorfanden blev min barsel lige af. Er da slet ikke klar til ikke at skulle være sammen med min lille mus hele tiden

Sæt dig ned og træk vejret dybt ind og ud 10 gange. Sig så til dig selv, at du ikke kan ændre det faktum, at du skal arbejde.

Læg en plan for hvordan indkøringen i DP eller VS skal være

Anmeld

3. januar 2011

FruEllingsen

Baagøe skriver:

Sæt dig ned og træk vejret dybt ind og ud 10 gange. Sig så til dig selv, at du ikke kan ændre det faktum, at du skal arbejde.

Læg en plan for hvordan indkøringen i DP eller VS skal være

Heldigvis har manden barsel nu, så han starter indkøringen her den 15.

Men ja du har nok ret. faktum kan jo ikke ændres...

Anmeld

3. januar 2011

Brams

Drømmer skriver:

Uh hvor kan jeg huske det. I september startede jeg på arbejder efter lidt over 1 års barsel og jeg kunne have sat mig ned og tudet, for jeg kunne slet ikke overskue at skulle undvære min lille mus

Her nogle måneder senere, savner jeg stadig min prinsesse når jeg er væk fra hende i længere tid, men har dog set fordelen i nu, at kunne drikke en kop kaffe uden at bliver forstyrret eller at spise en HEL frokost hvor jeg sidder ned

Det bliver super hårdt, men også rart på en mærkelig måde (super underligt at jeg sidder og skriver det, mig som ALDRIG ville på arbejde igen )

Stort herfra og pøj pøj med det

Anmeld

3. januar 2011

Lone Jakobsen

nu kan jeg ikke huske hvor glad du er for dit job, for det synes jeg også gør en forskel. jeg havde bestemt ikke lyst til at aflevere Rasmus. dels fordi jeg bare ikke ku magte at slippe ham, men også fordi jeg bare frygtede at sku tilbage til min gamle arbejdsplads.

så hvis dine kollegaer er søde, og Marcus hygger sig med far, så vil det gøre det hele lidt lettere for dig

Lone

Anmeld

3. januar 2011

FruEllingsen

nutche skriver:

nu kan jeg ikke huske hvor glad du er for dit job, for det synes jeg også gør en forskel. jeg havde bestemt ikke lyst til at aflevere Rasmus. dels fordi jeg bare ikke ku magte at slippe ham, men også fordi jeg bare frygtede at sku tilbage til min gamle arbejdsplads.

så hvis dine kollegaer er søde, og Marcus hygger sig med far, så vil det gøre det hele lidt lettere for dig

Lone

Jeg skal starte op i en helt ny afdeling, hvor jeg ikke kender nogle.  Så det bliver lidt underligt..

Men ved heldigvis at Marcus får det som blommen i et æg

Anmeld

3. januar 2011

Pige2009

Drømmer skriver:

Heldigvis har manden barsel nu, så han starter indkøringen her den 15.

Men ja du har nok ret. faktum kan jo ikke ændres...

Nemlig. Men derfor bliver det jo ikke mindre hårdt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.