hvad havde i gjort?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

677 visninger
14 svar
0 synes godt om
3. januar 2011

Anonym trådstarter

skriver lige som anonym. ved ikke om hun er her inde.

min svigerinde, har et barn på 2 og barnets ble var lyserød her til mogen og hun har været til læge med barnet 4 gange på en måned  pga af det med bleen der. lægen siger så det er normalt.

hvad ville i ha gjort?

bet om en anden læges mening? eller sådan noget?

jeg skrev til hende at hun skulle da få en anden læge til at kikke på det, for det kan da ikke være normalt når det har været så mange gange efter hånden, har hørt barnet har haft det sådan før med bleen, og barnet døjer også med det gør ondt når barnet tisser.

det er da bare så synd.

hvad ville i ha gjort hvis det var.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2011

L.J.L

det lyder da ikke særlig normalt. Lyder som blærebetændelse..

Jeg ville ringe til vagtlægen og høre ad.

Anmeld

3. januar 2011

Karo

Jeg ville også ringe til vagtlægen.

Anmeld

3. januar 2011

Pige2009

Det er da IKKE normalt. Jeg ville få en anden læges mening eller som andre skriver ringe til vagtlægen. Det er da synd for barnet...

Anmeld

3. januar 2011

Anonym trådstarter

linselouise skriver:

det lyder da ikke særlig normalt. Lyder som blærebetændelse..

Jeg ville ringe til vagtlægen og høre ad.

hun har fået en tid ved en anden læge har jeg lige fået afvide.
hun tror selv det kan være små nyresten.

der har ikke været andet end problemer med hendes barn siden barnet blev født.

Anmeld

3. januar 2011

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Det er da IKKE normalt. Jeg ville få en anden læges mening eller som andre skriver ringe til vagtlægen. Det er da synd for barnet...

hun skal også ind til en anden læge idag. og har lovet at fortælle når de ved noget mere.

håber ikke det er noget vildt slemt og det bare går over igen og barnet så ikke skal døje med det igen, for det er så synd

Anmeld

3. januar 2011

KajaHH

Helt klart en anden læges mening,for det er da bestemt ikke normalt

Anmeld

3. januar 2011

JulieE

Da det er ske gentagne gange ville jeg insistere på at blive henvist til børnemodtaglesen på nærmeste sygehus. Det kan være blærebetaændelse og skal tjekkes med en steril prøve, som de kan lave på en børneafdeling/børnemodtagelse.

Anmeld

3. januar 2011

Anonym trådstarter

JulieE skriver:

Da det er ske gentagne gange ville jeg insistere på at blive henvist til børnemodtaglesen på nærmeste sygehus. Det kan være blærebetaændelse og skal tjekkes med en steril prøve, som de kan lave på en børneafdeling/børnemodtagelse.

okay..
nu skal hun til en anden læge idag og så må vi jo se hvad den læge siger. men ellers må hun jo få taget en ordenlig undersøgelse på børnemodtagelsen jo.
hun har selv en mistanke til det kan være små nyresten men hvem ved. det kan være forskellige ting jo. håber bare de finder ud af det så barnet kan komme i behandling

Anmeld

3. januar 2011

JulieE

okay..
nu skal hun til en anden læge idag og så må vi jo se hvad den læge siger. men ellers må hun jo få taget en ordenlig undersøgelse på børnemodtagelsen jo.
hun har selv en mistanke til det kan være små nyresten men hvem ved. det kan være forskellige ting jo. håber bare de finder ud af det så barnet kan komme i behandling

Min søn havde blærebetændelse som 1 var rigtig syfg af det. Han fik penicillin for det. Ved kontrtol test blev de ved med at finde bakterier i urinen og han blev derfor henvist til børneafdelingen på Hvidovre sygehus. Her fik jeg at vide, at ved s¨ådanne tilfælde skal man bede om at blive henvist til børnemodtagelsen og få lave en steril midtstråle urinprøve. De der poser, men bruger til urinprøver på småbørn, kan nemt blive forurenet og dermed udløse en falsk positiv. Derfor synes jeg hun skal bede om at blive henvist til nærmeste børneafdelings modtagelse Men godt hun får en anden lææge til at se på barnet. Rigtig god bedring til den lille!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.