Så er jeg tilbage igen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

361 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. januar 2011

Karo

Jep, så er jeg tilbage igen efter en dejlig jul og nytår.

Vi var hos min famillie juleaften og det var bare så hyggeligt. Børnene hyggede sig og det samme gjorde vi voksne 2 juledag tog vi til Svendborg hvor vi var indtil igår. Vi har fået nogle fantastiske julegaver, dejlig mad og massere af godt selskab.

2 juledag blev Marcus dog syg og begyndte at kaste op Derefter havde han 4 dage hvor han stort set nægtede af spise. Hold da op hvor er det bare svært at se ham nægte at spise, og bare se kiloene rasle af ham. Marcus er jo iforvejen en lille dreng og derfor så han meget hurtigt lille og afpillet ud Inden jul vejede han 11,6 kg og nytårsaften vejede han 9,5 kg. Men han er heldigvis begyndt at spise igen, og jeg skal love for der ryger noget indenbors så han skal nok hurtigt få taget de 3 kilo på igen.

Her får i lige et par billeder fra vores jul
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2011

ChatH

Karo skriver:

Jep, så er jeg tilbage igen efter en dejlig jul og nytår.

Vi var hos min famillie juleaften og det var bare så hyggeligt. Børnene hyggede sig og det samme gjorde vi voksne 2 juledag tog vi til Svendborg hvor vi var indtil igår. Vi har fået nogle fantastiske julegaver, dejlig mad og massere af godt selskab.

2 juledag blev Marcus dog syg og begyndte at kaste op Derefter havde han 4 dage hvor han stort set nægtede af spise. Hold da op hvor er det bare svært at se ham nægte at spise, og bare se kiloene rasle af ham. Marcus er jo iforvejen en lille dreng og derfor så han meget hurtigt lille og afpillet ud Inden jul vejede han 11,6 kg og nytårsaften vejede han 9,5 kg. Men han er heldigvis begyndt at spise igen, og jeg skal love for der ryger noget indenbors så han skal nok hurtigt få taget de 3 kilo på igen.

Her får i lige et par billeder fra vores jul

Velkommen tilbage

Hvor er det bare nogen gode billeder. det ser ud som om i har haft en dejlig jul

Men hvor øv at Marcus blev syg, det er bare ikke sjovt. herhjemme har victoria også været syg dog ikke med opkast men med lungebetændelse 

Mange knus Chatarina

Anmeld

3. januar 2011

Skouboe

Velkommen hjem 

Anmeld

3. januar 2011

Barbamama

Det er da bare nogle helt fantastiske billeder!!! Du har sådan nogle dejlige unger!!!

Og så blev Marcus også ramt ligesom resten af DK. Det er helt vildt alle dem der er syge!!!

Anmeld

3. januar 2011

sarahb

hold da op et vægt tab, men hvor er det sejt han kommer efter det igen! Det er så flot..

NØØØJJJ hvor er de 2 bare lækre, det er helt vildt.. så lækre børn og knald gode billeder..

Og velkommen tilbage søde.

Anmeld

3. januar 2011

JustAnotherName

Du har så kønne børn.

Ja, han er godt nok en lille fyr, men vi må håbe, at han hurtigt indhenter de tabte kiloer igen. Og VELKOMMEN HJEM i øvrigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.