"Du er altså blevet meget tynd!!"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.273 visninger
20 svar
0 synes godt om
3. januar 2011

hc=k

Underlig overskrift ja det ved jeg, men det var det jeg fik afvide i går af min kæreste.
Jeg har altid været Meget overvægtig, men nu har jeg tabt mig som følge af noget medicin jeg tager og jeg er rigtig glad for det og synes selv at det er rigtig flot til mig, men min kæreste mener at jeg er ved at blive alt for tynd og at jeg ikke skal tabbe mig meget mere for så vil det blive rigtig grimt til mig.. HMMMMMM jeg er 1,71 høj og vejer 71 kg det er da ikke for tynd efter min mening.
Ville ikke andet end at dele..
I kan lige få et billede af mig med i købet.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2011

Tdittmann

synes heller ikke det er alt for tynd - jeg synes du ser tilpas ud på billedet.

Anmeld

3. januar 2011

hc=k

Tdittmann skriver:

synes heller ikke det er alt for tynd - jeg synes du ser tilpas ud på billedet.

Ja jeg synes da heller ikke at det er noget galt med mig.. Jeg kan da godt se at jeg nok ikke lige skal tabe 15 kg, men altså det kan jeg jo heller ikke overhovedet.

Tak fordi du svarede

Anmeld

3. januar 2011

B&J

husk nu på han forelskede sig i en buttede pige og ikke den tynde pige... så det er da klart han måske syntes du skal toppe med af tabe dig....

selv om du ser super godt ud

Anmeld

3. januar 2011

hc=k

B&J skriver:

husk nu på han forelskede sig i en buttede pige og ikke den tynde pige... så det er da klart han måske syntes du skal toppe med af tabe dig....

selv om du ser super godt ud

Ja det er rigtig nok, men da jeg var tyk blev han ved med at kører på min om at jeg skulle tabe mig og at efter jeg havde født Kristopher ikke var så tiltrækkende som inden. Kan var virkelig utilfreds med min store vægt og nu er han su utilfreds den anden vej også

Anmeld

3. januar 2011

B&J

hc=k skriver:

Ja det er rigtig nok, men da jeg var tyk blev han ved med at kører på min om at jeg skulle tabe mig og at efter jeg havde født Kristopher ikke var så tiltrækkende som inden. Kan var virkelig utilfreds med min store vægt og nu er han su utilfreds den anden vej også

Han skal nok bare brokke sig så har han det vist bedst ikke ondt ment men der er mange der har det bedst når de brokker sig

Anmeld

3. januar 2011

hc=k

B&J skriver:

Han skal nok bare brokke sig så har han det vist bedst ikke ondt ment men der er mange der har det bedst når de brokker sig

Jamen sådan er han sgu lige meget hvad jeg gør eller ikke gør så er det bare ikke helt godt nok..

Anmeld

3. januar 2011

B&J

hc=k skriver:

Jamen sådan er han sgu lige meget hvad jeg gør eller ikke gør så er det bare ikke helt godt nok..

åhh hvor træls.... han burde få et spark bag i han burde virkelig se hvor dejlig du er kommet til af se ud og hvor stort et arbejde du har gjodt for af tabe dig

Anmeld

3. januar 2011

Svei

Faldt han for dig da du var en stor pige, så er det måske faktisk sådan han synes du er smuk, også....jeg synes bestemt ikke det lyder som om du er for tynd og du ser heller ikke sådan ud...jeg er selv en robust pige og vejer 62 kg og er 165cm...og ville gerne tabe 3 kg...men altså, det handler jo om hvornår du er tilfreds..

Anmeld

3. januar 2011

slettet_7530

I takt med at danskerne er blevet tungere er folks opfattelse af hvornår man er normalvægtig også rykket og det er til den forkerte side, mine forældre som var på min alder i starten af 80erne vejede deres højde minus 1-tallet altså fuldstændig som dig nu.

Dengang var det helt normalt for da spiste man 1 bøf eller max 3 frikadeller til aften, eller 1 krebinet, kage var noget der hørte til når man havde gæster for dengang var der ikke råd til at spise kage til hverdag, når man hyggede fredag eller lørdag aften var det med 1 sodavand til børnene på 25 cl idag drikker børn og unge snildt 0,5 l sodavand eller saft på en dag, chips og slik hørte også weekenderne til ikke som idag noget man spiste til hverdag, i og med at folks holdningsændring til hvad man indtager og hvornår man indtager det, er rykket så meget som den er er deres opfattelse også rykket i forhold til hvornår man mener at folk er normalvægtige kontra overvægtige.

Sådan som man så ud for 25 år siden når man havde et BMI indenfor normalområdet vil man idag blive set på som undervægtig, sådan som man ser ud idag når folk synes man er normalvægtig er de fleste overvægtige, det er egentligt ret skræmmende ikke? jeg synes bestemt ikke du er for tynd jeg synes du ser lige tilpas ud

ps. fldt han for dig da du var buttet er det måske det han hentyder til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.