Er så glad!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

763 visninger
10 svar
0 synes godt om
9. september 2008

Lullaby

I fredags fik vi tilbuddet om en større lejlighed med have til. Vi var nummer 2 på listen og idag var sidste svarfrist for nummer 1 og os. Idag ringer jeg så og vi har fået den. Jeg er bare så glad. Endelig en have. Endelig mulighed for at have en lille kat. Endelig tæt på både Bellas bh og Yazzes dp og tæt på offentlig transport. Det er bare så lækkert! 8D8D
8D8D8D8D8D8D8D8D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2008

moniquesmor

ej hvor lækkert mange gange tillykke med det:D

Anmeld

9. september 2008

Honningblomst

Åh, hvor er det bare dejligt for jer...STORT tillykke...hvad med lejligheden, får I også mere plads i den??
knus..

Anmeld

9. september 2008

Lullaby

Åh, hvor er det bare dejligt for jer...STORT tillykke...hvad med lejligheden, får I også mere plads i den??
knus..

Den er ca 10 kvm større men de er udnyttet bedre. stuen er desuden også bedre indrettet hvorimod vores som den er nu har 3 døråbninger hvilket gør indretning problematisk :@ nu skal vi så bare skaffe 20000 til indskud osv. :S

Anmeld

9. september 2008

twinboys

Nej hvor lækkert for jer... Skønt... Tillykke og held og lykke med at finde pengene til indskuet...

Hvornår overtager i???

Majbritt(H)

Anmeld

9. september 2008

Honningblomst

Anja Nørreslet skriver:

knus..

Den er ca 10 kvm større men de er udnyttet bedre. stuen er desuden også bedre indrettet hvorimod vores som den er nu har 3 døråbninger hvilket gør indretning problematisk :@ nu skal vi så bare skaffe 20000 til indskud osv. :S

Ja, der er altid det dumme indskud...men lyder da rigtig godt med indretning og størrelse.
Jeg bor desværre også selv til leje, men slap da i det mindste for indskud.;)
Knus og held og lykke med den nye bolig..
Knus..

Anmeld

9. september 2008

Janep

Stort tillykke herfra :D

det er bar sååh dejligt med have. Vi er os selv flyttet fra en lille lejlighed i byen (godt nok i stuen med med en virkelig træls overbo) til et lille hus lige uden for byen og det er bar sååg dejligt :)

Er sikker på at i blir glade for det :)

Hvis ikk andet må i jo låne i banken til det indskud - for i ska da helt sikkert flytte derud ;)

held og lykke og (H) herfra :)

Anmeld

9. september 2008

Tullebobs

Tillykke - det er vel nok dejligt for jer. Fedt med flere kvm, specielt når de er bedre udnyttet og have!

Jeg glæder mig osse til vi skal på boligjagt så Simon kan "komme på græs":))

(H) fra Trine

Anmeld

9. september 2008

Kloster

Hej Anja.

Åhh hvor er det dejligt for jer. Stort tillykke med det (C)

(H)
Kloster

Anmeld

9. september 2008

Pia.

Stort tillykke med lejligheden... hvor bliver det dejligt for jer... men ja indskudet er jo klart det væreste, men mon ikke I finder på noget..

Knus Pia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.